AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Jeg blir ganske lei av å høre at vi brunetter er mindre pene enn blondiner. Det virker nesten som at alle menn snur seg etter blondiner. Og jeg lurer på hvofor? Er blondiner mer tiltrekkende enn oss brunnetter?. Venninen min er blondiner og alle menn snur seg etter henne når vi er på byen. Men ingen snur seg etter meg. Jeg vil si at jeg er svært vakker så forstår ikke hvofor ingen prøver seg på meg.Anonymous poster hash: 356ac...ba4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Nei! Ingen er like pene som blondiner. Anonymous poster hash: 0002f...a70 8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Ja, ingen menn liker brunetter, det er bare blondiner som kan få seg kjæreste. Selv om du er svært vakker, som du sier, så er den eneste sjansen din å bleke håret. Personlighet, utseende, ingenting spiller noen rolle når du har brunt hår altså. Anonymous poster hash: a5f93...3df 26
Fuglen Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har hørt at menn gjerne ser på blondiner som flørtemateriale, og brunetter som kjærestemateriale. Hehe, vet ikke hvor sant dette er, men kan jo være noe i det? Forklarer ihvertfall hvorfor kun din blonde venninne får oppmerksomhet på byen, der menn gjerne er ute etter ONS? Jeg er imidlertid brunette og har aldri hatt noe mangel på oppmerksomhet, så den "regelen" stemmer nok ikke helt.. 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har hørt at menn gjerne ser på blondiner som flørtemateriale, og brunetter som kjærestemateriale. Hehe, vet ikke hvor sant dette er, men kan jo være noe i det? Forklarer ihvertfall hvorfor kun din blonde venninne får oppmerksomhet på byen, der menn gjerne er ute etter ONS? Jeg er imidlertid brunette og har aldri hatt noe mangel på oppmerksomhet, så den "regelen" stemmer nok ikke helt.. Det kan være det at hun har mer utstråling enn meg. Jeg kan nok se mye mer alvorlig ut. Men jeg har fått hørt fra noen blondiner oppigjenom tidene at vi brunnetter ikke er tiltrekkende, Tar ting så personligt jeg:(Anonymous poster hash: 356ac...ba4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Det kan være det at hun har mer utstråling enn meg. Jeg kan nok se mye mer alvorlig ut. Men jeg har fått hørt fra noen blondiner oppigjenom tidene at vi brunnetter ikke er tiltrekkende, Tar ting så personligt jeg:(Anonymous poster hash: 356ac...ba4 De som har sagt dette til deg har helt rett.. Blondiner er nydelige, vakre og fantastiske. Brunetter er bare blæh. Spesielt Adriana Lima og Beyonce. Anonymous poster hash: a5f93...3df 7
Gjest Snuppeluren Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er også brunette, og kan ikke si at jeg har lagt merke til at mine blonde venninner nødvendigvis får noe mer oppmerksomhet enn meg... Jeg har også blitt fortalt at mange foretrekker brunette fordi de med lyst hår blir så "kjedelige" i og med at alt blir lyst, både huden og håret... Når det er sagt: Jeg tviler på at hårfargen har så mye å si i det store og det hele. 3
Emelia Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Kommer veldig an på ansiktstrekkene, men i hovedsak så synes jeg brunetter er like pene som blondiner. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 jeg har lagt merke til dette, at blondiner får automatisk oppmerksomhet uansett om de er pene eller ikke, ofte kan det virke som om det ikke spiller noen rolle om du er stygg som juling, så lenge du har det blekede håret, som om det blonde håret virker litt trollbindende på menn. Synes ekte blondiner er pent, men alt det falske ihjelblekede håret som utgjør 99% av alle blondiner, ikke er pent og ikke har det noe med naturlig blondt hår å gjøre- her er menn lettlurte, de ser ikke forskjell Anonymous poster hash: a4458...317 7
Gjest Nordavind Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Jeg synes generelt at brunetter er penere. De jeg har vært sammen med er brunetter.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 Dette må jeg si som brunette at jeg faktisk aldri har lagt merke til! Anonymous poster hash: 92146...66b 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 jeg har lagt merke til dette, at blondiner får automatisk oppmerksomhet uansett om de er pene eller ikke, ofte kan det virke som om det ikke spiller noen rolle om du er stygg som juling, så lenge du har det blekede håret, som om det blonde håret virker litt trollbindende på menn. Synes ekte blondiner er pent, men alt det falske ihjelblekede håret som utgjør 99% av alle blondiner, ikke er pent og ikke har det noe med naturlig blondt hår å gjøre- her er menn lettlurte, de ser ikke forskjell Anonymous poster hash: a4458...317 Joda, de ser forskjell. Det er bare det at de fleste menn driter så utrolig mye mer i hårfargen enn damer tror. Og i om håret er naturlig eller farget. Anonymous poster hash: a5f93...3df 1
Vanillalilla Skrevet 15. desember 2013 #13 Skrevet 15. desember 2013 (endret) Jeg er blondine selv (naturlig) og passer svært dårlig mørkere hår. Men jeg må si at for meg virker det som den største andelen vakre kvinner ikke er de blonde. Så hvorfor de får mer oppmerksomhet er et mysterium! Nå blir jo dette mye personlige preferanser - og for med handler det kanskje om dette gresset på den andre sides osv.. Endret 15. desember 2013 av Vanillalilla 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #14 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har hatt både blondt hår og brunt. Merker at jeg får mer flørtende oppmerksomhet som blondine av menn, men kanskje får mer "seriøs" oppmerksomhet som brunette. Kjæresten min foretrekker brunetter, og ønsker at jeg skal ha brunt hår. Men nå trives jeg best som blondine, og er det i utgangspunktet, så da har jeg blondt hår uavhengig av hva andre syns Anonymous poster hash: 49e69...3bb
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 jeg har lagt merke til dette, at blondiner får automatisk oppmerksomhet uansett om de er pene eller ikke, ofte kan det virke som om det ikke spiller noen rolle om du er stygg som juling, så lenge du har det blekede håret, som om det blonde håret virker litt trollbindende på menn. Synes ekte blondiner er pent, men alt det falske ihjelblekede håret som utgjør 99% av alle blondiner, ikke er pent og ikke har det noe med naturlig blondt hår å gjøre- her er menn lettlurte, de ser ikke forskjell Anonymous poster hash: a4458...317 Fitte er fitte, om den sitter på grisen eller itte. Er jo kun det menn tenker på. Anonymous poster hash: de50c...c28 3
Steinar40 Skrevet 15. desember 2013 #16 Skrevet 15. desember 2013 Forklaringen er veldig enkel. Blondiner er billigere enn brunetter. 7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #17 Skrevet 15. desember 2013 er lyst hår naturlig og kler det best, selv om jeg helst vil ha mørkt hår og har farget det flere ganger, men etterveksten blir lys og har gitt opp. Merker klart at jeg får mye mer oppmerksomhet som blondine, men tror det er fordi det er min naturlige farge og derfor den jeg kler best Anonymous poster hash: a4458...317 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #18 Skrevet 15. desember 2013 Forklaringen er veldig enkel. Blondiner er billigere enn brunetter. Idiot. Anonymous poster hash: de50c...c28 14
Steinar40 Skrevet 15. desember 2013 #19 Skrevet 15. desember 2013 Idiot. Anonymous poster hash: de50c...c28 Tja, det er faktisk veldig mange idioter i denne verden. Og det er nå engang altså det inntrykket (vi) mannfolk har av (dere) jenter/kvinner. At blondiner er billigere/løsere enn resten. Spesielt de som bleker håret. Da eneste grunnen til at de bleker håret for å få mer oppmerksomhet. Så hvem er idiot da? 1
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 15. desember 2013 #20 Skrevet 15. desember 2013 Brunetter er waaaaay hottere enn blondiner Bare se på Angelina Jolie, Megan Fox, Kim Kardashian, Eva Longoria, Miranda Kerr, Adriana Lima, Nina Dobrev mm. Jeg har faktisk vært begge deler, men har hatt mest 'draget' som brunette. Blondiner ser ofte billige og ''glamourmodell' aktig ut. http://ilarge.listal.com/image/3923636/936full-antonia-iacobescu.jpg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå