AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Jeg avtalte med en fyr jeg møtte på nettet, å møtes for å ha sex for noen uker siden. Sexen var helt sykt bra, og vi klikket faktisk med én gang! Masse felles interesser og humor. Bare tre dager etter første møte sendte han melding om nær vi kunne møtes igjen. De to andre gangene var det jeg som tok initiativ. Nå har jeg sittet en hel uke og ventet på en melding hvor han skulle ta initiv, men ingen melding... Dette syns jeg er kjemperart egentlig med tanke på at han faktisk sa at hvis han ikke giddet mer så kom han til å si fra, og håpet jeg ville gjøre det samme. Sendte en "skjera"-melding sent i går kveld bare for å se om han fortsatt brydde seg i hele tatt, og måten han svarte på virket ikke uinteressert, men han logget plutselig av etter sånn 10 min.s snakk. Han reiser fra byen min neste helg, så jeg syns bare det er ganske rart at han ikke er mer interessert i å møtes, jeg kunne godt møtt han hver dag hvis det var det! Men kanskje det ikke er normalt å møtes så ofte?Anonymous poster hash: f2b7f...2e0
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Hvor gammel er han og hva er livssituasjonen? Selv har jeg det dødstravelt nå mot jul, med eksamen, jobb og julegaver. Sex med noen jeg ikke er spesielt knyttet til står definitivt ikke øverst på prioriteringslisten. Anonymous poster hash: 342e2...ef3
hedhed Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 25 år, jobber. Tror ikke han har så veldig mye å gjøre. I går svarte han at han kjedet seg...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Drit i han, finn deg en ny. Dette er dessverre vanlig i dag, folkeskikk er mangelvare hos de fleste. Alle later som om de er mer interessert enn de er, for å være høflige, og så stikker de huet i sanda og klarer ikke gi beskjed. Jeg har holdt på med dette en stund, og det tar dessverre tid å finne bra elskere som oppfører seg ordentlig. Anonymous poster hash: f4e24...d5f
hedhed Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Er det virkelig mulig å misforstå sååå mye? Syns vi hadde det superfint de gangene vi møttes, og det virket som han syntes det samme, spesielt med kommentaren om at jeg måtte si fra hvis jeg ikke giddet mer.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 HVOR det er vanlig å møtes vet jeg ikke... Hvorfor spør du ikke "pulevennen" din om det du lurer på istedenfor å spørre KG? Tror du noen på KG vet? Du kaller ham pulevenn, men har dere en avklart status på det? Det virker jo som om du vil mer, mtp at dere klikket, humor og felles interesser, og du kunne gjerne sett ham hver dag. Vil du kun ha sex? Hvorfor ikke mer? Har du sagt at du kun vil ha sex til ham? Har han sagt hva han vil? Du kan ikke vite det uten å snakke med ham. Å tro alle menn kun vil ha sex er fordomsfullt. Vi har også følelser. Hvis dere klikket så bra burde du heller snakke med ham enn med anonyme kvinner på KG.Anonymous poster hash: 80d4a...c18 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Drit i han, finn deg en ny. Dette er dessverre vanlig i dag, folkeskikk er mangelvare hos de fleste. Alle later som om de er mer interessert enn de er, for å være høflige, og så stikker de huet i sanda og klarer ikke gi beskjed. Jeg har holdt på med dette en stund, og det tar dessverre tid å finne bra elskere som oppfører seg ordentlig. Anonymous poster hash: f4e24...d5f Det som i alle fall er vanlig i dag er "drit i han, finn deg en ny"-mentaliteten. Neida, ikke snakk med fyren. Bare spør på KG, og dump fyren. Snakking er oppskrytt Anonymous poster hash: 80d4a...c18 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Det som i alle fall er vanlig i dag er "drit i han, finn deg en ny"-mentaliteten. Neida, ikke snakk med fyren. Bare spør på KG, og dump fyren. Snakking er oppskrytt Anonymous poster hash: 80d4a...c18 Hun har da snakket med han. Hun har sendt meldinger om å treffes, han virker uinteressert og logger plutselig av. Dette er en ganske vanlig måte å hinte til at man ikke vil mer, dessverre. Iom at det bare er puling er det ikke så mye mer å bruke tid på, hadde svart annerledes hvis TS snakket om et romantisk forhold. Anonymous poster hash: f4e24...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå