Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (5 minutter siden):

Oioi, hvor går ferden i dag? 

God tur! 

Vestover på busstur. :buss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trygt hjemme igjen. :opplyser: Og kan bare si at turen har vært fantastisk. Masse fin natur å se på, masse god mat og trivelig turfølge. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen hermetisk tunfisk. Derimot har jeg spist både krabbe, reker og kveite :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: Vondt i viljen i dag. Har mest lyst til å ut på tur, men innser at det er nødvendig å få gjort litt rent i heimen… Rent sengetøy er lagt på, og det skitne sengetøyet er i vaskemaskina. Da er det bare resten igjen… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal favorittsengesettet på igjen etter vask. Burde i grunnen hevet noen gamle sett. Det er fullt i skapet av sånne som ikke er i bruk lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en del som burde vært byttet ut. Mye utvasket og slitt både av sengetøy og håndklær…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (4 minutter siden):

De har salg på Kid ;)

Det har de stadig vekk. Men det sitter fryktelig langt inne å kjøpe nytt, så lenge det gamle henger sammen… Tenker det er sånt vi kan ønske oss til jul… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger sengetøy - jeg har slitt ut to dynetrekk i vår. Helt like, kjøpt i to-pakning for lenge siden, og det går hull på begge i samme måned. Jeg har åpenbart brukt dem jevnt :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye jordbær kan man spise uten å få vondt i magen? Svaret er litt mindre enn jeg har spist nå… :sjenert: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et sånt spørsmål man ikke vet svaret på før det er for sent - og opphav til uttrykket om at grådighet straffer seg... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjort før, så det får jeg sikkert til… Har lovet å bake pizzaboller til et selskap i helga. Så da er det bare å Google en oppskrift, og satse på at det går bra… :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel bakt såpass mye gjærbakst før at det ikke burde by på de store utfordringene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til å gå bra :jepp: Fant en oppskrift på nettet, og prøvde den. Og nå står ladning nr 2 til heving. Så er det bare å håpe de ikke blir tørre etter noen dager i fryseboksen… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...