Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Cata skrev (1 time siden):

Jeg skal snart slutte å heie på noen som helst. De ryker ut hele bunten. :sur: 

Jeg og… Mine favoritter ryker en etter en… Kanskje jeg skal begynne å heie på Harry??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sauen Shaun skrev (4 timer siden):

Jeg og… Mine favoritter ryker en etter en… Kanskje jeg skal begynne å heie på Harry??? 

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiss of death :fnise: 

Men jeg elsker jo at Julie, bestemor og en av programmets eldste deltakere, annonserer at hva som skjer på en date night hjemme hos henne har høyere aldersgrense enn programmet -Just dip me in chocolate! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager siden gledet jeg meg til en lang og god hjemmepåske. Nå skulle jeg ønske den varte ei uke til. Jeg vil ha flere gode påskedager… 🐣🐥🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (11 minutter siden):

For noen dager siden gledet jeg meg til en lang og god hjemmepåske. Nå skulle jeg ønske den varte ei uke til. Jeg vil ha flere gode påskedager… 🐣🐥🐣

Hjemmepåske er topp! *nesten uthvilt *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (15 minutter siden):

Fordi påsken har vært så vellykket, eller fordi du ikke har fått gjort alt du hadde tenkt?

Begge deler…

Cata skrev (11 minutter siden):

Hjemmepåske er topp! *nesten uthvilt *

Jepp, hjemmepåske er topp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :regn:

Så var det hverdager igjen. I dag busstur til indre strøk for å ta blodprøver. Vurderer å kontakte mors barndomsvenninne og høre om hun vil være med på kafé. Lette litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært sørlig flink til å besøke henne det siste året… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :regn:

Lykke til med prøvene i dag, og kos deg på tur! 
Kafésleng høres ikke dumt ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble dobbel dose kafé i dag :fnise: Først i bygda og deretter i byen. Så det er kanskje greit at det er trening i morgen. Noe må forbrennes :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening unnagjort. Og man føler seg litt sprekere etterpå. Dusj og lunsj er også unnagjort. Så da får man fortsette det harde livet med å dra på kafé :nigo: Må bare huske at dagens tall på badevekta tilråder te og ikke cappuccino eller kakao i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en av de dagene jeg nyter å ha privatsjåfør. :regn:  Veldig greit å bli kjørt når man først må på posten og apoteket (de er i samme bygg), og deretter tenker det er lurt å benytte anledningen når Rema har halv pris på frukt og grønt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktisk.  Det hender jeg ønsker meg det - men ikke nok til å vurdere å holde en på fulltid :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daria skrev (3 timer siden):

Praktisk.  Det hender jeg ønsker meg det - men ikke nok til å vurdere å holde en på fulltid :fnise: 

:fnise:

Andre løser det med sertifikat og egen bil :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gjesp: :kaffekopp: Ikke helt klar for to timers trening ute i skogen… Men blir nok greit når jeg bare kommer dit. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...