Cata Skrevet 9. mai 2015 #2121 Del Skrevet 9. mai 2015 Mårnings . Kaffe er i kopp og oppvaskmaskin på. Helt vanlig lørdag, altså. Ble sittende og lese i går kveld så er visst ikke helt våken enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. mai 2015 #2122 Del Skrevet 9. mai 2015 Litt lite aktiv på forum for tiden. Men prøver å få smuglest litt selv om jeg ikke svarer... Håper du har en fin helg. Jeg var litt på shopping i dag. Var på jakt etter ny jakke. Det fant jeg ikke, men fikk kjøpt litt nytt undertøy, bikini-BH, noen topper, en veldig usexy, men praktisk nattkjole og en cardigan. Kjekt å kunne få kastet litt slitt og utvasket tøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #2123 Del Skrevet 10. mai 2015 God morgen. Frokosten er spist, sangtimen er hørt, kaffekoppen er fylt opp for andre gang. En god start på dagen. Ja, til og med er her i dag. Om et par timer er jeg nok på plass i en lokal kirke. Må ha med meg en gudstjeneste denne søndagen. Hva jeg skal etter gudstjenesten er ikke helt klart enda. Kanskje rusler jeg bort til familien Bulk. Kanskje stikker jeg til byen på foreningsmøte. Kanskje blir det sofatid... Dagen får vise hva som skjer... Mårnings . Kaffe er i kopp og oppvaskmaskin på. Helt vanlig lørdag, altså. Ble sittende og lese i går kveld så er visst ikke helt våken enda. Det var omtrent slik jeg så ut i går også. hele dagen... Litt lite aktiv på forum for tiden. Men prøver å få smuglest litt selv om jeg ikke svarer... Håper du har en fin helg. Jeg var litt på shopping i dag. Var på jakt etter ny jakke. Det fant jeg ikke, men fikk kjøpt litt nytt undertøy, bikini-BH, noen topper, en veldig usexy, men praktisk nattkjole og en cardigan. Kjekt å kunne få kastet litt slitt og utvasket tøy. Heisann! Koselig å se deg her. Men om du ikke er her så ofte, så ser jeg deg jo andre steder. Og veldig kjekt å få byttet ut litt i garderoben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #2124 Del Skrevet 10. mai 2015 Kjempefin formiddag i kirka. Så har jeg hvilt et par timer på sofaen. Skiftet og var klar for bytur og foreningsmøte. Men så sa plutselig magen fra om at det kanskje ikke var så lurt med bytur nå... Vel, så da er jeg tilbake på sofaen. Får hvile en time til, og håpe magen roer seg litt. Så kanskje jeg kan rusle bort på kino. Der er det tross alt bare to minutter å rusle hjem hvis magen slår krøll på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. mai 2015 #2125 Del Skrevet 10. mai 2015 Har fattigue-dag, jeg. Snakker om å være fullstendig ubrukelig til noe som helst! Håper magen er frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2015 Forfatter #2126 Del Skrevet 10. mai 2015 Magen er ikke helt god, men det gikk greit med en tur på kino. Så da fikk jeg sett Asterix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. mai 2015 Forfatter #2127 Del Skrevet 11. mai 2015 God morgen. Her fant jeg melding fra minstesøster da jeg våknet. Spørsmål om det passer at hun kommer og vasker vinduene mine i dag. Klart det passer. Så da er det bare å hive i seg frokosten, og gjøre klart her. Også må jeg over til husvertene for å låne gardintrapp. Spørsmålet er bare når de to gamle er våkne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #2128 Del Skrevet 12. mai 2015 God morgen. Jammen gikk det unna her i går. Minstesøster og lille niese kom. Og vi fikk vasket hele huset. Det var herlig å få klart utsyn igjen. Vinduene var virkelig ille. Kattesnuter og klissete nevø-avtrykk på innsiden og tykt grått lag med støv på utsiden. Men nå er de blanke og fine. Ja, det var en lykkelig sau som la seg i rent sengetøy i går kveld. I dag blir det en rolig formiddag. Også skal jeg etterhvert bort til skolen for å hente lille nevø. Minstesøster skal til tannlegen. Og da må svoger være med som sjåfør (hun skal dopes såpass at hun ikke kan ta bussen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 12. mai 2015 #2129 Del Skrevet 12. mai 2015 Tittei! Jeg ramlet visst innom her igjen da jeg sette meg for å lese til eksamen... JEg fant iallefall igjen ei kjent dagbok her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. mai 2015 #2130 Del Skrevet 12. mai 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. mai 2015 Forfatter #2131 Del Skrevet 13. mai 2015 Morn-morn. Onsdag, men jeg tror jeg dropper onsdagslunsjen denne uka. Det blir litt mye for en sliten sau denne uka. Kjenner at jeg trenger noen timer på sofaen i dag. Har planer om å rusle bort på kirkegården og stelle grava til mormor og morfar til 17.mai. Også er det bibelgruppe i kveld. Tittei! Jeg ramlet visst innom her igjen da jeg sette meg for å lese til eksamen... JEg fant iallefall igjen ei kjent dagbok her inne... Heisann! Kjekt at du stikker innom. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. mai 2015 #2132 Del Skrevet 13. mai 2015 Fuggel'n er på beina igjen, og får gjort litt på jobb. Tung i toppen og litt trøtt, men godt å være ute i samfunnet igjen. Kan vel bare gå en vei nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. mai 2015 Forfatter #2133 Del Skrevet 13. mai 2015 Godt å høre at Fuggel'n er på beina igjen. Satser på at det blir rask bedring nå. Selv har jeg vært på kirkegården. Også har jeg fått fikset noen småting til helga. Nå blir det sofasliting fram til bibelgruppa i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. mai 2015 Forfatter #2134 Del Skrevet 14. mai 2015 God morgen. I dag sov Sauen lenge, og det var godt. Bibelgruppa i går ble fin, selv om det finnes noen på den gruppa som jeg opplever som litt slitsomme. Jeg rygger litt når jeg møter fanatikere som ikke ser at en sak kan ha to sider. Jeg skjønner godt at folk tar avstand fra kristendommen hvis de møter sånne som henne. Hadde jeg ikke stått stødig der jeg står, så hadde jeg løpt vettskremt vekk fra henne. Og jeg må helt ærlig innrømme at det skal bli greit til høsten, når gruppa skal deles... Vel-vel, nå er det denne dagen i dag som gjelder. Hva den vil inneholde er usagt enda. Kanskje skal jeg ut på tur, kanskje blir det sofadag, kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #2135 Del Skrevet 15. mai 2015 Morn-morn. Ny dag med nye muligheter. Sauen er steintrøtt... Det ble en slitsom natt... Altså, jeg har visst gifta meg i natt... Og det er det mest tragiske bryllupet jeg har vært med på. Min eldste søster hadde ansvar for pynting av bord. Og hun nekta å sette på bordkort. Vi trengte ikke det må vite... Like greit at gjestene kunne velge selv hvor de ville sette. Endte med at brur og brudgom slett ikke fikk sitte sammen. Nei, vi endte i hvert vårt rom til og med. Ja, for lokalet var så lite og trangt, så det måtte dekkes i flere rom... Maten var grusom... Brudgommen var alvorlig syk og måtte på legevakta... Ja, og brudgommen var en jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen, og som jeg ikke har sett siden den gang... Ja-ja, det var godt å våkne her i min enkeltseng, i mitt lille hus og ikke finne andre enn Turbo her... Straks er jeg klar for å bevege meg til kirka. Det står et par timers veldedig arbeid på programmet. Også blir det vel en times skravling med de andre frivillige etterpå... Gleder meg. Så må jeg sikkert hjem for å hvile litt. Deretter har jeg planer om en liten byvims. Jeg må ha meg en ny BH. Akkurat det er en handel jeg gruer meg til... Men takket være gode tips fra Fuggel'n vet jeg ihvertfall hvilken butikk jeg skal oppsøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. mai 2015 #2136 Del Skrevet 15. mai 2015 Lykke til med BH-shopping! Satser på at det går smertefritt og at fornøyd Sau kan synke ned i sofaen i kveld. Her er det jobb i formiddag, mobiliserer så godt jeg kan her. Trøtt ja, selv om jeg ikke har giftet meg i natt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 15. mai 2015 #2137 Del Skrevet 15. mai 2015 for bryllupsdrøm! Jeg jobber i dag. En av veldig få. Skikkelig öppna landskap på kontoret i dag, gitt. Mange som har tatt ut fri på inneklemten. Håper du får en flott 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #2138 Del Skrevet 15. mai 2015 Joda, jeg fikk kjøpt ny BH. Visakortet gråter og jeg er utslitt... Men jeg tror det ble en bra handel. Jeg valgte et dumt tidspunkt for byvims. Det var veldig mye folk i byen. Og de fleste av dem var mer enn stressa. Tror det er mange som er sent ute med innkjøpene til søndag... Hadde tenkt å kose meg litt i byen. Rusle litt å kikke. Kjøpe is og nyte sola. Men jeg tok første buss hjem til bygda igjen jeg. Jeg har is i fryseren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #2139 Del Skrevet 15. mai 2015 Håper du også får en fin 17.mai, Rosalie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. mai 2015 #2140 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Det ble en slitsom natt... Altså, jeg har visst gifta meg i natt... Til lykke med bryllupet. De to setningene på rad gav forresten visse assosiasjoner før jeg leste resten. Du får være god venn med sofaen i kveld så du får rehabilitert deg etter "bryllupsfesten". PS: Hvis du noen gang skal gifte deg i våken tilstand så anbefaler jeg å ikke la eldstesøster få jobben med å sette ut bordkort. Tenk om du er en smule sanndrømt.... Endret 15. mai 2015 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå