Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #1861 Del Skrevet 10. februar 2015 Sannelig fikk jeg sparket igang husmora her. Så nå er huset rent og ryddig. Gleder meg til å legge meg i rent sengetøy i kveld. Legger vekk flanellsengetøyet nå. De siste to nettene har det blitt for varmt. Også har jeg ruslet en liten tur langs elva. Gikk bare til kinabutikken og kjøpte en pose linser. Men det var jammen deilig med litt frisk luft. Sola varmer godt nå. Og fortsetter det slik kan jeg snart ta fram joggeskoene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #1862 Del Skrevet 11. februar 2015 God morgen. Jeg er våken. Og stort mer har jeg vel ikke å fortelle akkurat nå. Ingen planer for dagen, men likevel vet jeg at dagen kommer til å fly avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #1863 Del Skrevet 12. februar 2015 Morn-morn. I går var jeg ute og luftet joggeskoene Ikke noe er som årets første tur i joggesko. Men jeg har ikke pakket vekk vinterskoene enda. Jeg vet at det kan komme masse snø enda, selv om jeg har flyttet til "syden"... Dagen i dag kommer til å gå veldig raskt. Om tre timer skal jeg gå bort til skolen for å hente lille nevø. Så blir det pølse med lompe til lunsj her hos meg. Etter noen timer med kvalitetstid med gutten blir det å følge ham hjem. Også blir det vel noe middag og kos med resten av familien Bulk. Gleder meg til denne dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. februar 2015 #1864 Del Skrevet 12. februar 2015 I går var det skikkelig vår her også. I dag våknet vi til snø. Ja, ja det er jo vinterferie neste uke, så man bør jo være glad på ungenes vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #1865 Del Skrevet 13. februar 2015 God morgen. Gråværsdag i dag. Nesten litt høststemning ute nå... Ja-ja, vi er enda en dag nærmere våren. Gårdagen gikk fort unna. Hentet pjokken på skolen, spiste pølser til lunsj, så litt på NRK super, spilte yatzy og kort. Også fulgte jeg ham hjem. Der ventet det deilig hjemmelaget curry til middag. I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Det er møte i foreningen i byen i kveld. Men jeg vet jammen meg ikke om jeg orker å dra til byen i kveld. Jeg vet det blir noen byturer neste uke. Venner kommer for å bo på hotell i byen noen dager i vinterferien. Så da må jeg innover for å være sosial. Så da spørs det om jeg ikke dropper turen i kveld... Vi får se hva kvelden bringer... I går var det skikkelig vår her også. I dag våknet vi til snø. Ja, ja det er jo vinterferie neste uke, så man bør jo være glad på ungenes vegne. Noe sier meg at det ulikt syn på snøen i familien din, Jerle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. februar 2015 #1866 Del Skrevet 13. februar 2015 Etter trening blir det rolig sofakveld her - ingen store planer. Bysleng i morgen, så om du har lyst på en lunsjdate så er det bare å si i fra. Må bli før kl 14 i så fall - da skal jeg fikse litt vipper og bryn. Hvis ikke så tar vi det ved en senere anledning - ikke noe problem. Skjønner godt om det blir rolig lørdag i Fjøstraktene siden det blir mer på farta neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #1867 Del Skrevet 13. februar 2015 Det hadde vært veldig koselig. Møtes ved samme kjøpesenter som sist? Og hvilket klokkeslett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. februar 2015 #1868 Del Skrevet 13. februar 2015 Hva med kl 11? Samme sted som sist? Så kjaser vi litt, og tar en matbit, kanskje der vi snakket om middag forrige uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #1869 Del Skrevet 13. februar 2015 Høres ut som en god plan. Ca 11 inne på det kjøpesenter jeg kjøpte vinterjakka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. februar 2015 #1870 Del Skrevet 13. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #1871 Del Skrevet 14. februar 2015 Morn-morn. Gråvær ute i dag også. Men-men, jeg skal ut likevel jeg. Gleder meg til bytur. Ikke fullt så enusiastisk over oppvasken jeg må ta før jeg drar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #1872 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) God morgen. Så var det allerede søndagsmorgen igjen. Sangtimen på radio, mat på fatet og kaffe i koppen. Også sitter jeg og kjenner hvor godt det var å møte Fuggel'n igjen i går. Akkurat det mitt mentale jeg trengte nå. Selve dagen i dag blir rolig. Må vaske opp serviset jeg kjøpte i går. Ellers blir det bare sløving, fram til jeg skal på bytur i ettermiddag. Foreningsmøte og ferierende venner venter da. Så dette blir nok en fin dag. Endret 15. februar 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #1873 Del Skrevet 16. februar 2015 God morgen. Ny dag, og jeg møter den med glede, selv om været er grått. Planene er relativt klare. Jeg må en tur bort til legesenteret for å endre en timeavtale. Jeg kan jo ringe dit, men synes det er like greit å få en luftetur. I tillegg har jeg en plan om å få mitt nye servise på plass i et skap. Jeg fikk vasket det i går, men orket ikke å begynne å ommøblere i kjøkkenskapene... Og i ettermiddag blir jeg hentet. Det venter en ettermiddag og kveld sammen med gamle venner fra studietiden. Gårdagen ble veldig fin. Et litt spesielt, men helt herlig, møte i foreningen. Og kjempekoselig å kjase med feriegjestene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #1874 Del Skrevet 16. februar 2015 *furten* Altså, jeg har reservert ei bok på biblioteket. Fikk sms på lørdag om at den var klar til henting. Kommer dit i dag, og ingen finner boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1875 Del Skrevet 17. februar 2015 Morn-morn. :regn: Jepp, i dag bøtter det ned. Og jeg er så heldig at jeg skal på bytur i dag. Gleder meg veldig til å gå ut i dag ja... Not... Men jeg gleder meg til å spise lunsj med feriegjestene da. Blir siste møte med dem før de vender snuten hjemover igjen. Vet ikke helt hvor vi skal spise, men vi finner vel et koselig sted som har glutenfri mat... Kvelden i går ble helt herlig. Lenge siden jeg har ledd og ledd og ledd en hel kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. februar 2015 #1876 Del Skrevet 17. februar 2015 er i ferd med å bryte gjennom her - lover bra for lunsjavtalen din! Kos deg masse i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1877 Del Skrevet 17. februar 2015 er i ferd med å bryte gjennom her - lover bra for lunsjavtalen din! Kos deg masse i byen! Takk. Det skimtes en her i indre strøk også nå. Så jeg øyner håp om å slippe å bruke paraplyen i dag. Gleder meg veldig til bytur nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. februar 2015 #1878 Del Skrevet 17. februar 2015 Det snør det snør .... huttemeitu. Men det er vel sånn snø som tar med seg gammel snø, og jeg må ikke gå ut så da er det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #1879 Del Skrevet 17. februar 2015 Egentlig greit med sånn nedbør som hjelper til med snøsmeltingen. Her ble det en herlig bytur. Strålende og kald vind. Men vi har ruslet rundt og vært turister. Måtte avgårde og se på Kilden. Jeg forelsket meg umiddelbart i stedet. Det ble så vi spiste lunsj der. Og det kommer jeg nok til å gjøre igjen. God mat, trivelig betjening, greie priser og et lyst og trivelig lokale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. februar 2015 #1880 Del Skrevet 17. februar 2015 Herlig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå