Cata Skrevet 15. desember 2014 #1641 Del Skrevet 15. desember 2014 *kreker seg innom og hilser på* Jogging lørdag, jogging i går og spinning i dag. *moi konverterer straks til mør bankebiff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. desember 2014 Forfatter #1642 Del Skrevet 16. desember 2014 God morgen. Det ble langt fra ti timers søvn i natt. Først ble Jon Blund forsinket på veg hit. Og når jeg omsider hadde sovnet, så fant to katter på utsiden av soveromsvinduet mitt ut at de skulle slåss. Det er i sånne nattetimer at jeg virkelig kjenner på fordelene ved at min katt er innekatt... Men ja, jeg sovnet igjen etter katteslagsmålet, men bare for noen veldig få timer. 6.10 var det ikke mulig å få sove mer. Ja-ja, blir vel bedre neste natt. I dag skal jeg til frisøren. Og jeg kjenner jeg savner niese veldig. Ny frisør er skumle saker... Herlig med gode timer nattesøvn og uthvilt skrott! Jepp. Hadde det bare vært mulig å få flere slike netter på rad... *kreker seg innom og hilser på* Jogging lørdag, jogging i går og spinning i dag. *moi konverterer straks til mør bankebiff* Spreka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #1643 Del Skrevet 17. desember 2014 God morgen. Ny dag uten store planer. Jeg må en tur til urmakeren og hente klokka mi. Ellers står dagen helt åpen. Gårdagen ble en smule travel. Frisørbesøket gikk bedre enn fryktet. Jeg var godt fornøyd da jeg gikk derfra. Vet ikke om jeg er like fornøyd nå, men vi får se når det blir tørt og får en runde med slettetanga... Nyklipt bråbestemte jeg meg for å dra til byen for å se om de hadde drømmeskoene i minste størrelse. Det hadde de, men minste størrelse ble også for stort. Og jeg tror jeg var innom alle skobutikkene i sentrum, men det skulle vise seg at nesten alt jeg prøvde ble for stort. Og dette skjønner jeg veldig lite av. Jeg har da brukt 36 i pensko i hele mitt voksne liv, og plutselig nå er det for stort. Jeg kan ikke skjønne at føttene mine har krympet, for jeg bruker fremdeles samme størrelse i joggesko. Det eneste jeg fant som passet var et par rålekre gullsko. Men de var det altfor høye hæler på. Jeg ønsker meg høyhælte sko, men 11cm hæl blir livsfarlig for en klønete sau... Nei, jeg tror jeg gir opp skojakta for i år. De 15 år gamle kjedelige svarte skoene med lav og bred hæl for holde denne jula også - tror jeg helt til jeg ombestemmer meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #1644 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg kunne ikke gi meg før kjøpesenteret var testet ut. Der ute har de noen skobutikker som ikke finnes i sentrum. Og jeg har nye sko. Jeg har kule leopardsko til jul. Jeg har nye svarte pensko. Jeg har nye støvletter. Skopunkten hadde sko som passet. Også hadde de salg. Så da ble det tre par da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. desember 2014 #1645 Del Skrevet 18. desember 2014 Herlig! Gratulerer så mye med nye sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. desember 2014 Forfatter #1646 Del Skrevet 18. desember 2014 God morgen. I dag skal jeg ihvertfall ikke på skojakt. For nå har jeg nye sko til jul. Derimot skal det vaskes i dag. Minstesøster kommer for å hjelpe meg med den siste grundige vasken før jul. Også får jeg vel tusle en tur til urmakeren i dag. Jeg kom aldri dit i går. Gleder meg til å få tilbake klokka mi. Herlig! Gratulerer så mye med nye sko! Takk. Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om leopardskoene er kulle eller harry, men gleder meg til å bruke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. desember 2014 #1647 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Leopardskoene er kule!! Endret 18. desember 2014 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #1648 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) God morgen. I dag er det en fredag helt uten planer. Jeg er tom for tran, så jeg bør tusle en tur på butikken, men jeg MÅ ikke... Jeg overlever en dag eller to uten tran også... Og så glatt som det er her, så tror jeg det er lurt å holde seg mest mulig inne i dag. Det er speilblankt her. Og denne kommunen har visst strøsand av gull - de har ihvertfall ikke råd til å bruke sand. En av postene på dagens program må være å finne igjen broddene mine. Jeg vet jeg har en pose med et godt utvalg av brodder, men jeg finner den ikke igjen. Jeg begriper ikke hvor jeg har lagt den... Leopardskoene er kule!! OK. Spørsmålet er bare hva man skal ha på seg i tillegg til leopardskoene? Endret 19. desember 2014 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #1649 Del Skrevet 20. desember 2014 God morgen. Lørdagsmorgen, stille og god morgen, fred i sauehjertet... Ja, jeg elsker disse morgenstundene jeg... Det jeg ikke elsker er at gårdagens regn har frosset til speilblank is iløpet av natta. Jeg ser utelysene speiler seg i den blanke isen... Får håpe noen er ute og strør tidlig i dag. Ellers kan det bli travelt på legevakta her i bygda... Jeg fant heldigvis igjen broddene mine i går. Så jeg skal sko meg godt før jeg skal ut. Dagens planer er en liten handletur på formiddagen. Også skal jeg besøke Fuggel'n i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #1650 Del Skrevet 21. desember 2014 God morgen. Sangtimen på radio er hørt, frokosten er spist og jeg er langt nede i kaffekopp nr 2. Som vanlig koser jeg meg her på morgenen. Og jeg har veldig ro i sjela i dag. Dette blir en lat søndag. Sport på tv, god mat og hvile. Jeg kjenner at jeg skal ingen steder i dag. Hjemmedag og Turbokos i dag. Det er søndagsåpne butikker, men jeg trenger ikke gå dit. Jeg mangler noen småting enda til jul, men det trenger jeg ikke bruke søndagen til å skaffe. De har helt sikkert lutefisk, lefser og julebrus i butikken i morgen også. Også er jeg så glad jeg fikk besøke Fuggel'n i går. Det var kjempekos. Ferske reker og masse skravlings. Bedre kan ikke en lørdagskveld bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #1651 Del Skrevet 22. desember 2014 Morn-morn. Ny førjulsdag og nye muligheter til å sløve. Dagen i går forsvant bare i ingenting. Spilte litt på telefonen, spilte litt på pc'n, lå litt på sofaen og leste tegneserier, satt masse i godstolen og så sport... Åh, for en deilig dag det var. Høydepunktet var selvsagt håndballfinalen. I dag skal jeg en tur i butikken. De siste matvarene til jul må kjøpes inn. Også kommer svoger innom her for å hente en julegave de vil levere for meg. Greit å slippe noen lang rusletur på isen... Resten av dagen blir sløv, sløvere og sløvest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. desember 2014 #1652 Del Skrevet 22. desember 2014 Fremdeles islagt i fjøstraktene? Her ble det mildt i går ettermiddag/kveld, og er bart og fint. Ikke noe is å spore Men det fryser vel på igjen snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #1653 Del Skrevet 22. desember 2014 Begynner å hjelpe på isen her også nå. Noe is er det fremdeles, men ikke mer enn at det er trygt å bevege seg uten brodder i sentrum. Håper resten av isen forsvinner også. Og akkurat nå skinner her. Egentlig er jeg altfor sliten til å gå ut, men spørs om jeg ikke må prøve meg på en liten tur likevel. Det er så deilig når sola stikker fram. Jeg har ihvertfall vært i butikken. Så nå har jeg vel nok mat i huset for resten av året. Må nok fylle på med brød i romjula, men utover det bør jeg klare meg veldig godt. I ettermiddag skal jeg lage cabaret, og ta oppvasken. Ellers er det bare sløvings på programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #1654 Del Skrevet 23. desember 2014 God morgen. Lille julaften, rekesmørbrød til frokost, god - fin start på dagen det. Ute er det atter Men det gjør ikke så mye. Har det bra likevel jeg. Og den fantastiske dagen i går veier opp for mange dager med regn. Kom meg ut på tur i går, og det var rett og slett fantastisk. Rene påskeværet. Planene for dagen er nesten fraværende. Skal sette sammen kransekaka til i morgen. Også har jeg planlagt lutefisk og Munkholm til kvelds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. desember 2014 #1655 Del Skrevet 23. desember 2014 Herlig! Misunte deg den turen i finværet i går - hadde vært deilig med en god dose frisk luft! I stedet ble det en liten tur på senteret (tortur...), så hjem til litt mat og pakking. Var helt kaputt, så landet på sofaen og så Love Actually i opptak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #1656 Del Skrevet 23. desember 2014 Love Actually så jeg i fjor fordi alle skryter sånn av den. Men syntes egentlig bare den var kjedelig jeg. Så den står jeg over i år. Her ser det ut til at været lysner. Så kanskje det blir turvær i dag også. Kransekaka er tatt opp fra fyseren. Så da blir det å sette den sammen om en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. desember 2014 #1657 Del Skrevet 23. desember 2014 Love Actually er søt Så den på søndag, for gudene vet hvilken gang. Har den på dvd også, i tilfelle den ikke skulle gå på tv en jul Da den var ny så jeg den på kino med en venninne noen få dager før jul - vi kom ut fra kinoen, det var julelys og julepynt overalt, og snøen dalte ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. desember 2014 #1658 Del Skrevet 23. desember 2014 Synes også den er søt Kan den nærmest utenat, venter på ulike scener og sekvenser, og kjenner litt på en liten godfølelse. Ikke feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. desember 2014 #1659 Del Skrevet 23. desember 2014 Nettverket har vært tilnærmet stabilt her i ca 3 timer, og jeg holder fremdeles litt pusten i påvente av at det skal skjære seg igjen Men krysser fingrene for alt det er verdt! Vil ha julefred og cruise inn til langhelg nå Mett (og småkvalm), var julegrøt på menyen i kantina i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 23. desember 2014 #1660 Del Skrevet 23. desember 2014 Love Actually har jeg tatt opp, så den skal ses en dag i julen. I dag er mamma 70 år Så dagen og kvelden er satt av til det. I morgen skal jeg jobbe noen timer før jeg kan finne julefreden og feire jul her hjemme med en hyggelig (og nå frisk onkel) som gjest. Gleder meg masse. God jul til deg fine sauen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå