Gå til innhold

Hvem tar de beste bildene av deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikke noe som hører hjemme her, men jeg prøver likevel :-)

Er bare interessert i å se om det er noen andre som har lignende tanker og opplevelser?

Har du lagt merke til om det er bestemte personer som alltid klarer å ta fine bilder av deg, mens andre personer alltid får bilder der du ser helt dass ut?

Jeg har oppdaget at når min beste venninne og min søster knipser meg, det være seg til hverdags eller fest, så blir bildet vellykket og jeg ser bra ut på bildet. Glad og avslappet, med begge øynene åpne :-)

Når min samboer tar bilder av meg ser jeg i 95 % av tilfellene helt grusom ut. Kviser synes godt, jeg blunker ,har et stivt smil, dobbelthake, etc..

"Beauty lies in the eye of the beholder", sies det..

Tenker selvfølgelig at det er helt logiske forklaringer på at jeg opplever det slik, at jeg slapper mer av med folk som jeg har et godt forhold til, osv. (jeg og sambo har et komplisert forhold)

Noen andre som har opplevd forskjeller i hvordan bilder folk får av deg? Og har du gjort deg noen tanker om det gjenspeiler noe av forholdet til den personen?

Anonymous poster hash: 9e6db...192
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg ALLTID blir missfornøyd uansett, så får vel egentlig ingen ta bilder av meg. Jeg blir mest fornøyd når jeg tar bilder av meg selv, for da er jeg kjempe avslappet, og jeg vet at jeg kan slette de etterpå. Når venner knipser bilder og jeg blir missfornøyd, så sletter de det ikke uansett. Ja, synes det er utrolig frekt.
Derfor blir jeg alltid seende grusom ut, fordi jeg stresser sånn.

Søstra mi KAN få fine bilder av meg fordi jeg er meg selv 100 %, og jeg vet at hun sletter de etterpå. (Om jeg sier det). Så ja det kan godt være det har noe å si hvor avslappet man er med personene. :)

Anonymous poster hash: f9249...d83
Skrevet

Har det på akkurat samme måten! Når kjæresten tar bilder av meg ser jeg helt forferdelig ut ( objektivt, andre ser det også) mens gjør familien det eller jeg selv ser jeg helt ok ut. Fotografier er virkelig et tveegget sverd

Anonymous poster hash: 5a646...6b6

Skrevet

TS her

Godt å høre at det ikke bare er meg som har det sånn :-)

Anonymous poster hash: 9e6db...192
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Samboer tar fæle bilder av meg og. Han tar dem gjerne når jeg spiser eller prater så da blir det aldri bra resultat. Det er kanskje også noe med at når han tar bilder så forventer jeg at det ikke blir bra og blir da mer anspent og stiv. Han sier at jeg alltid er så stiv på bilder.

Så ja det har nok endel med hvor avslappet man er og hva man forventer også.

Tar familien min bilder så blir det som regel bra, men jeg vil ikke påstå at jeg er avslappet sammen med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...