AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Jeg kan ikke bli gravid på en naturlig måte. Jeg skal snart få hjelp av legen. Jeg har prøvd i 3 år nå, men ingenting har skjedd. Men den siste uken har jeg hatt sure oppstøt, kvalme, vondt i hode, stikkninger i magen. Det kjennes litt ut som mensen smerter. Jeg veksler også mellom kald varm ofte. Grunnen til at jeg spør dere om dette er fordi jeg er for nervøs til å ta en test. HVIS jeg er gravid så er jeg rundt 2-3 uker. Venter mensen på tirsdag. Kan dette være tegn, eller kan det være for tidlig med tegn ? er det vits å ta en test ? er skikkelig nervøs, vill bli så skuffet hvis testen viser negativt Spør ikke om jeg er gravid. Men spør om det er tegn nok til å ta en test Er så redd får å bli skuffet Anonymous poster hash: 676ae...9df
lillemeg90 Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Jeg ville ventet å se om mensen kom, og så heller tatt test om den ikke kommer på noen dager! Lykke til, håper du er gravid!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Jeg ville ventet å se om mensen kom, og så heller tatt test om den ikke kommer på noen dager! Lykke til, håper du er gravid! Fikk mensen fem minutter etter att jeg skrev dette innlegget Anonymous poster hash: 676ae...9df
lillemeg90 Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Fikk mensen fem minutter etter att jeg skrev dette innlegget Anonymous poster hash: 676ae...9df Det var jo typisk.... Håper dere får raskt resultat!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #5 Skrevet 17. desember 2013 Jeg pleier å ha det sånn rett før mensen kommer. Å blir like skuffet hver gang. Anonymous poster hash: f4d94...060
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #6 Skrevet 17. desember 2013 For meg ville det ikke vært tegn på graviditet, men på generell uvelhet/PMS. Jeg fikk ingen tegn på graviditet før en liten stund uti svangerskapet - type noen uker. Og det var tegn jeg aldri ellers har hatt, så det var ingen tvil(endrede bryster, stikninger i underlivet som ikke liknet på de vanlige pms-plagene jeg vanligvis har). Anonymous poster hash: d5d19...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 I tillegg så tror mange som ønsker å bli gravide at kvalme er et tydelig tegn, men den kommer normalt sett ikke så tidlig, men oftest rundt uke 6-7 Anonymous poster hash: 1bd3b...b3c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #8 Skrevet 22. desember 2013 Men mensen varte bare i fire dager istede for syv. Siden mensen har jeg følt meg veldig rar i kroppen. Fort sliten, vill bare sove og idag kastet jeg opp. Jeg har eller ikke klart å spist noe på mange dager. Kan man bli gravid selv om man har mensen ? Anonymous poster hash: 676ae...9df
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #9 Skrevet 22. desember 2013 Ja. Ta en test så får du svar. Anonymous poster hash: 47a5f...382
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå