Gå til innhold

Kan ikke bli gravid selv, men er dette tegn på en graviditet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke bli gravid på en naturlig måte. Jeg skal snart få hjelp av legen. Jeg har prøvd i 3 år nå, men ingenting har skjedd. Men den siste uken har jeg hatt sure oppstøt, kvalme, vondt i hode, stikkninger i magen. Det kjennes litt ut som mensen smerter. Jeg veksler også mellom kald varm ofte. Grunnen til at jeg spør dere om dette er fordi jeg er for nervøs til å ta en test. HVIS jeg er gravid så er jeg rundt 2-3 uker. Venter mensen på tirsdag. Kan dette være tegn, eller kan det være for tidlig med tegn ? er det vits å ta en test ? er skikkelig nervøs, vill bli så skuffet hvis testen viser negativt :(

Spør ikke om jeg er gravid. Men spør om det er tegn nok til å ta en test :) Er så redd får å bli skuffet :(

Anonymous poster hash: 676ae...9df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ventet å se om mensen kom, og så heller tatt test om den ikke kommer på noen dager! Lykke til, håper du er gravid!:)

Skrevet

Jeg ville ventet å se om mensen kom, og så heller tatt test om den ikke kommer på noen dager! Lykke til, håper du er gravid! :)

Fikk mensen fem minutter etter att jeg skrev dette innlegget :(

Skrevet

Fikk mensen fem minutter etter att jeg skrev dette innlegget :(Anonymous poster hash: 676ae...9df

Det var jo typisk.... Håper dere får raskt resultat! :)

Skrevet

Jeg pleier å ha det sånn rett før mensen kommer. Å blir like skuffet hver gang.

Anonymous poster hash: f4d94...060
Skrevet

For meg ville det ikke vært tegn på graviditet, men på generell uvelhet/PMS.

Jeg fikk ingen tegn på graviditet før en liten stund uti svangerskapet - type noen uker. Og det var tegn jeg aldri ellers har hatt, så det var ingen tvil(endrede bryster, stikninger i underlivet som ikke liknet på de vanlige pms-plagene jeg vanligvis har).

Anonymous poster hash: d5d19...4ad
  • Liker 1
Skrevet

I tillegg så tror mange som ønsker å bli gravide at kvalme er et tydelig tegn, men den kommer normalt sett ikke så tidlig, men oftest rundt uke 6-7

Anonymous poster hash: 1bd3b...b3c
Skrevet

Men mensen varte bare i fire dager istede for syv. Siden mensen har jeg følt meg veldig rar i kroppen. Fort sliten, vill bare sove og idag kastet jeg opp. Jeg har eller ikke klart å spist noe på mange dager. Kan man bli gravid selv om man har mensen ?

Skrevet

Ja. Ta en test så får du svar.

Anonymous poster hash: 47a5f...382

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...