AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Daten min har begynt å sende nakenbilder på MMS, og skriver masse om sex. Virker ikke det useriøst ut? Hva synes dere om slikt?Anonymous poster hash: 91688...1f1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 du er jente eller gutt? ikke at det har noe å si, men den personen tenker kanskje at dere burde vært i senga nå? Anonymous poster hash: b431a...ce1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Veldig useriøst. Det er typisk for en som bare er ute etter sex. Anonymous poster hash: 33de4...8a9 2
Gjest TheRighteous Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 H*n har mest sannsynlig lyst å ligge med deg, men det kan jo utvikle seg til å bli noe mer fordeom.
Lea2 Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Mest sannsynlig tenner han på at du ser på bildene. Om han er useriøs eller ikke kommer an på flere ting. Helt normale menn/gutter kan gjøre sånt, tenne på det eller tro at du ønsker at han skal sende dem (og kanskje ønsker han også at du sender bilder tilbake, noe du IKKE skal gjøre om du ikke absolutt vil og føler deg trygg på det). Om du ikke ønsker slike bilder, så sier du i fra til ham.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Jeg kan bare ikke for det, men ser på de som sender slikt som useriøse. Men det får tiden vise.... Anonymous poster hash: 91688...1f1 1
Lea2 Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Om de begynner å sende slike ganske fort, så er det som regel slike som er mest opptatt av enten å vise seg frem eller å få bilder i retur (evt er interessert i sex). Om man snakker normalt i en periode først er det litt mer usikkert. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Mest sannsynlig tenner han på at du ser på bildene. Om han er useriøs eller ikke kommer an på flere ting. Helt normale menn/gutter kan gjøre sånt, tenne på det eller tro at du ønsker at han skal sende dem (og kanskje ønsker han også at du sender bilder tilbake, noe du IKKE skal gjøre om du ikke absolutt vil og føler deg trygg på det). Om du ikke ønsker slike bilder, så sier du i fra til ham. Hvor leser du det dreier seg om en mann? Eller bare antar du det er en mann for bare menn er griser?Anonymous poster hash: 6893b...9c4
Lea2 Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Hvor leser du det dreier seg om en mann? Eller bare antar du det er en mann for bare menn er griser?Anonymous poster hash: 6893b...9c4 Jeg er så fryktelig at jeg antar at det er en mann, og at TS er en kvinne.. fordi dette er Kvinneguiden.. så dum og forutinntatt kan man være. Men det samme gjelder selvsagt andre veien.
bruker_K Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 hater når folk gjør dette.... ikke sikkert det er useriøst, men virker slik ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå