AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 ... at dere alle prater om Comfyballs, den nye boxershortsen? Syns det ser litt rart ut med "comfyballs" skrevet over hele boxeren jeg, kanskje ikke en turn on men samtidig betryggende å vite at ballene har det comfy da. Det står på kvinneguiden at dere ønsker dere comfyballs under juletreet i år, er det virkelig sant? Anonymous poster hash: a422b...7d4
Gjest Summers Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Aldri hørt om, googlet og tenkte gay. Ønsker meg PS4 2
Testosteron Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Jeg har ikke hørt om det merket en gang 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 tror nok menn egentlig er like opptatte av utstyret sitt og at det skal være behagelig som vi jenter er opptatte av gode bh'er se for deg en bh som gnager eller presser på steder den ikke skal presse på auch... Anonymous poster hash: 5a48a...336
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Men det står jo øverst på kvinneguiden her, illustrert med bilde og alt! Nyheten alle menn snakker om. Comfyballs- julegaven han vil ha! står det, med utropstegn og alt. Anonymous poster hash: a422b...7d4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 tror nok menn egentlig er like opptatte av utstyret sitt og at det skal være behagelig som vi jenter er opptatte av gode bh'er se for deg en bh som gnager eller presser på steder den ikke skal presse på auch... Anonymous poster hash: 5a48a...336 Ja det skjønner jeg. Regnet med at comfyballs hadde ekstra god plass til baller jeg, kanskje spesielt de store som trenger litt støtte og areal. Men det ser ikke slik ut på bildet Anonymous poster hash: a422b...7d4
Flekk Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Hahhaa, jeg lo når jeg så de. Kanskje en julegave ide? 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Hahhaa, jeg lo når jeg så de. Kanskje en julegave ide? Jeg vurderte å bestille ett dusin til mannen min, men den der kanten med comfyballs logoen blir litt for dristig syns jeg. Redd for at andre kvinner skal se kanten på boxeren når han bøyer seg ned og tenke "han der har komfortable baller, han vil jeg ha!" Alle vet jo at god plass til ballene er viktig for fertiliteten, og kvnner vil ha fertile menn. Vi er programert slik. Og jeg vil helst ha mannen min i fred Anonymous poster hash: a422b...7d4 3
iev Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe til en venn av meg.... he he Endret 14. desember 2013 av iev 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå