AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Jeg har i det siste hatt et godt øye til en fyr. Var usikker på hans sivilstatus, og etter en del snorkling fant jeg ingenting, og det virket som han var singel. Jeg fikk forhåpninger, og trodde virkelig at vi kunne bli bedre kjent. Så etter massiv snoking i dag, finner jeg ut at han har kjæreste:( det er så typisk!! Anonymous poster hash: fb7d9...35a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Kjenner jeg blir stolt av deg jeg! Du bruker faktisk tid på å finne ut om han er singel eller ikke, det er det ikke alle som gidder å bry seg om. Anonymous poster hash: c1d22...582 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Da tar du med deg den gode karmaen din og går videre. Kjipt når slik skjer, men du møter nok noen mye bedre som ikke har kjæreste Har han gitt inntrykk av å være singel? Anonymous poster hash: 4c427...13f 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Kjenner jeg blir stolt av deg jeg! Du bruker faktisk tid på å finne ut om han er singel eller ikke, det er det ikke alle som gidder å bry seg om. Anonymous poster hash: c1d22...582 For et koselig svar! Takk Ser iphonen rettet snoking til snorkling (og nå rettet den fnise til Finse)Anonymous poster hash: fb7d9...35a
drue Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Huff, kjedelig situasjon. Har vært der selv. Det hjalp faktisk å finne det ut, og jeg kom over det ganske fort
OppNedPåAlt Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Hater når det skjer! Men du sjekka det iallefall opp, creds!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå