Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Jeg har det man kan kalle runde øyne, altså helt bokstavelig talt. Men jeg ønsker litt mer 'almond-eyes', altså 'lange' istedenfor 'runde', og har derfor vurdert å sette på vippe extensions. Stoler ikke helt på salonger, så vil helst spørre her først. Er dt noen som har erfaring/vet hvordan man må sette på falske vipper på runde øyne for best mulig resultat? :-)

Anonymous poster hash: 20c23...f88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Skrevet

Skjønner ikke at du vil ha mandelaktige øyne, jeg har det, og gjør alt jeg kan for å oppnå en "rundere" form. Haha :) Du er heldig!!

Anonymous poster hash: 27dd7...c87
Skrevet

Skjønner ikke at du vil ha mandelaktige øyne, jeg har det, og gjør alt jeg kan for å oppnå en "rundere" form. Haha :) Du er heldig!!

Anonymous poster hash: 27dd7...c87

Haha sånn er verden, dessverre. Hvis vi kunne bytte, hadde jeg gjort det med glede :)

Skrevet

Hei folkens!

Jeg har det man kan kalle runde øyne, altså helt bokstavelig talt. Men jeg ønsker litt mer 'almond-eyes', altså 'lange' istedenfor 'runde', og har derfor vurdert å sette på vippe extensions. Stoler ikke helt på salonger, så vil helst spørre her først. Er dt noen som har erfaring/vet hvordan man må sette på falske vipper på runde øyne for best mulig resultat? :-)

Sjekk ut de andre trådene her inne om vippe extensions, der får du god oversikt over de som er best til å sette på. (Om du bor i Oslo).

Er vel en eller to som går igjen de fleste stedene man søker på nettet.

Anonymous poster hash: dfddd...7fa

Skrevet (endret)

Hei! jeg har det samme som deg. Jeg satte på mine hos Beths Beauty, og hun som gjorde det tok seg god tid til å spørre hvordan jeg ville ha det. Hun gjorde øynene min mindre runde, ved å sette på vippene mer "vifteformet", og det ble veldig fint!

Endret av Katten
Skrevet

Jeg ville ikke tatt vippe-extensions, jeg føler prisen for to uker med flotte vipper i verste fall er at vippene man har blir stygge når de ramler av..

Lær deg heller og bruke eyelineren (og øyenskyggene) riktig slik at man kan gi inntrykk av at øynene er mer mandelformet enn de er. Så synes jeg personlig runde øyne er nydelig :)

Anonymous poster hash: ffdca...0c5
Skrevet

Jeg ville ikke tatt vippe-extensions, jeg føler prisen for to uker med flotte vipper i verste fall er at vippene man har blir stygge når de ramler av..

Lær deg heller og bruke eyelineren (og øyenskyggene) riktig slik at man kan gi inntrykk av at øynene er mer mandelformet enn de er. Så synes jeg personlig runde øyne er nydelig :)

Har tatt extensions i to år nå og det er ingen problem med egene vipper. Selv tar jeg pause i en mnd hvert halv år og har ingen skade. Bare sørg for å google og lese litt om hvem som virkelig er flinke, for det er tydeligvis utrolig mange som ikke er flinke.

Når det er sagt så synes jeg runde øyne er super søtt :)

Anonymous poster hash: dfddd...7fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...