Gå til innhold

Kan en gjøre seg Usøkbar på facebook uten å blokkere noen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen jeg fortalte jeg var forelsket i for et par uker siden føler tydeligvis ikke det samme som meg. Nå har han slettet meg fra FB. Er lei meg, og er litt smågalen nå i kveld, men det får jeg være har jeg funnet ut. I morgen er starten UTEN han.

Men nå lurer jeg på om han rett og slett har slettet hele FB kontoen sin og ikke bare slettet meg og blokkert meg.

Kan en gjøre sånn at en ikke er søkbar på fb, dvs at om jeg hadde søkt etter han med en facebook konto som han ikke kjente til og kunne blokkere, kan han da være usynlig at jeg ikke får noen treff?

Anonymous poster hash: 9f659...1df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man kan gjøre seg usøkbar. Men går du inn på f.eks vennelisten til en venn av han, ville du finne han der.

Skrevet

Ja, man kan gjøre seg usøkbar. Men går du inn på f.eks vennelisten til en venn av han, ville du finne han der.

Ja, det var det jeg trodde.

Han har to FB profiler, der jeg var venn med han på den ene. Tenkte først at han har blokkert meg på begge kontoene, jeg var kun venn med han på den ene.

Men så opprettet jeg en mailkonto og en dummy FB konto og fant ingen spor av han der jeg visste han hadde vært og kommentert eller trykket like osv. SÅ jeg lurer på om han har vertfall slettet den ene kontoen og kanskje deaktivert den andre. For jeg får han ikke opp i noen sin venneliste.

Om han kun har deaktivert kontoen, forsvinner han fra vennelisten da? Min altså?

Ja,ja....jeg klarer meg vel igrunn bedre uten han.

Skrevet

Ja, det var det jeg trodde.

Han har to FB profiler, der jeg var venn med han på den ene. Tenkte først at han har blokkert meg på begge kontoene, jeg var kun venn med han på den ene.

Men så opprettet jeg en mailkonto og en dummy FB konto og fant ingen spor av han der jeg visste han hadde vært og kommentert eller trykket like osv. SÅ jeg lurer på om han har vertfall slettet den ene kontoen og kanskje deaktivert den andre. For jeg får han ikke opp i noen sin venneliste.

Om han kun har deaktivert kontoen, forsvinner han fra vennelisten da? Min altså?

Ja,ja....jeg klarer meg vel igrunn bedre uten han.

Jeg har forstått det sånn at Facebook nylig fjernet funksjonen hvor man kunne gjøre seg selv usøkbar(?). Mulig jeg tar feil, men syntes jeg så en artikkel om det i en eller annet nettavisen for under 1 måned siden..

Jeg har en venninne som deaktiverte kontoen sin for ikke lenge siden og hun var fortsatt i vennelisten min, men det gikk ikke ann å trykke på navnet hennes og profilbildet syntes ikke lenger. Når hun aktiverte den igjen var bildet tilbake og man kunne trykke seg inn på profilen hennes igjen..

Uansett: glem han fyren. Blokker han du isteden hvis han ikke har blokkert deg ;)

Anonymous poster hash: 33242...980

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...