Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, har du en venn som du har ofte kontakt med/treffer som du har hatt sex med men ikke vært kjæreste med? For deg som er i er forhold tenker jeg på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine forhold har gått etter oppskriften "først vennskap, så dating, så kjærester" og jeg har noen tilfeller av menn som har falt av underveis i prosessen, dvs. de var gode venner som jeg trodde det kunne bli til noe mer med, så vi datet og hadde sex en kort periode før jeg fant ut at kjæreste-følelsene ikke kom til å dukke opp. Jeg har kontakt med et par av disse mennene, men det har aldri vært veldig hyppig kontakt og for tiden dreier det seg om facebook-samtaler og det kan gå månedsvis uten kontakt. Jeg anser dem allikevel for å være gode venner.

Anonymous poster hash: 82fe8...6c4
Skrevet (endret)

*Fjernet*

For de som var i forhold så jeg nå. Nei, det har jeg ikke gjort.

Endret av drue
Skrevet

Nei..ligger ikke rundt, og når jeg har datet noen og det har krasjet så kutter jeg dem ut. Av hensyn til dem, meg selv og fremtidig partner.

Omgås ingen jeg har hatt sex med annet enn kjæresten.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Har aldri ligget med nære venner. Har noen bekjente jeg treffer på i ny og ne som jeg har hatt sex med, men ikke noe mer.

Skrevet

Ja, har en X som er en god venn nå

Skrevet

Nei, har ikke hatt sex med venner.

Skrevet

Ja, jeg har et par stykker. Møter de ikke sånn superofte. Men er ikke følelser fra noen sine sider, så hvis jeg møter de for å ta en kaffe ellernoe, så sier jeg fra til kjæresten, og han syntes det er greit, så lenge jeg ikke holder noe skjult for han.

Skrevet

Nei. Å ha sex med "bare" en venn ville være helt utenkelig for meg. Da måtte vi i så fall ha gått gradene fra "bare venner" til kjærester først.

Skrevet

Ja, og det går helt fint. Ingen sjalusidrama.

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Jeg har noen venner jeg har hatt sex med (ikke fordi jeg pleier å ha sex med venner, men fordi det er gamle flammer/ekser som har endt opp som venner etterpå), men pga flytting og andre tilfeldigheter så er det vel ingen av dem jeg har kontakt med jevnlig.

Nå er jeg ikke i forhold for tiden, men jeg endrer iallefall ikke på noe når jeg er det. Venner er venner, fortid er fortid. Jeg diskuterer også disse temaene med potensielle kjærester, jeg hadde aldri rørt en mann som mente noe annet enn meg om den saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...