AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Da jeg gikk på videregående (9 år siden), var jeg en del sammen med en jente. Vår greie var å gå på ski sammen, veldig hyggelig. Har hatt svært lite kontakt med henne i ettertid. I julen er vi i samme by, og har veldig lyst å ta opp kontakten med henne. Hadde tenkt å spørre om vi skulle ta en skitur som i gamle dager, men det er ikke snø her, og er heller ikke meldt snø i julen. Hva kan jeg skrive til henne? Er det rart å plutselig ville ta opp kontakten? Anonymous poster hash: 84824...835
Bernardette Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Rart er det hvertfall ikke, bare veldig koselig! Hva med en kaffe, om det ikke er snø? Jeg hadde blitt glad. 3
Athena27 Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Jeg hadde også blitt veldig glad om noen av mine gamle venninner tok kontakt med meg Hadde bare syntes det var koselig Er det ikke snø hvor dere bor, kan dere f eks ta en kaffe, middag, ettermiddag med shopping? Er dette en person som har verdi for deg, og som du ønsker å ha i livet ditt, så er det bare å ta kontakt 1
BritneyBitch Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Jeg hadde satt veldig stor pris på om noen av mine venninner fra skoletiden tok kontakt med meg, det hadde bare vært koselig.
zen Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Veldig hyggelig insj. Dere kan eventuelt gå tur der dere pleide å dra på skitur, eller bare ta en kaffe.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #6 Skrevet 19. desember 2013 TS her. Jeg sendte henne melding, og fikk hyggelig svar tilbake. vi skal prøve å møtes snart:) Virker ikke som hun synes det var rart i det hele tatt at jeg tok kontakt, så jeg gruet meg til ingen nytte. Anonymous poster hash: 84824...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå