Gå til innhold

Cæsar er borte

Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er 13 år og handlet på en utrolig beundringsverdig måte. Klatret over gjerdet og sendte en av venninnene på Rema for å hente plastposer. Løftet han opp og la ham i en pose som hun satt i skyggen og ringte til moren. Flink jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg bare skulle komme med en liten opplysning når det gjelder dette at mange katter forsvinner på denne tiden. Det er ikke det at de forsvinner akkurat, det er heller det at nå har kattene løpetid og det er jo så mange søte hann- og hokatter der ute som bare må finne hverandre. :-)

Det er derfor helt normalt at spesielt hannkatter tar seg lange turer for å finne flest mulig pusejenter.

.

Aha, det var godt å vite. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg synes dette var veldig trist. :cry:

Har gått og kikket litt etter han de siste dagene, og i går så jeg at venninnen din hadde hengt opp plakat på puben vår. Jeg har selv en pus som ikke har vært ute enda (er 9 måneder gammel) og det har blant annet noe å gjøre med de hersens toglinjene mellom Vålerenga og Etterstad, jeg er redd for dem, og ble ikke mindre redd av å høre om stakkars Cesar. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg synes dette var veldig trist.  :cry:  

Har gått og kikket litt etter han de siste dagene, og i går så jeg at venninnen din hadde hengt opp plakat på puben vår. Jeg har selv en pus som ikke har vært ute enda (er 9 måneder gammel) og det har blant annet noe å gjøre med de hersens toglinjene mellom Vålerenga og Etterstad, jeg er redd for dem, og ble ikke mindre redd av å høre om stakkars Cesar.  :cry:

Hun kommer ihvertfall ikke til å slippe ut noen flere katter så lenge hun bor der. Jeg bor lenger unna toglinja og kommer fortsatt til å slippe ut min pus, men hun sitter stort sett bare under verandaen vår når hun er ute. Uff, så triste vi er :grine: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tabby

Å stakkars venninnen din og ikkkke minst datteren hennes. Det var en flott måte hun reagerte på. Og selv om det er vondt å miste pusen sin er det kanskje bedre enn å gå og lure på hvor han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten til venninna mi er savnet fra Etterstadsletta i Oslo! Han er en ocikatt' date=' lysebrun/beige med litt mørkere spotter. Veldig kosete og glad i folk. Si i fra til meg hvis dere har sett ham, da![/quote']

Det er også lurt å kjøre i veikantene å se om den kanskje har blitt påkjørt. Min katt forsvant for litt siden, og var borte i fire dager. Jeg ble kjempebekymret fordi han alltid var hjemme hver dag siden han var rasekatt og svært folkekjær. Da jeg begynte å lete fant jeg den i veikanten og den var blitt påkjørt. Jeg har aldri vært så lei meg.

Men så kan d jo hende venninnen din sin katt bare har tatt seg en spasertur, eller har løpetid. Men for sikkerhets skyld ville jeg sett i veikantene. Jeg synes også at de som kjører på katter burde ta ansvar å ringe på dører i nærheten av veien, eller sette inn annonse i avisen. Synes synd på eierne som ikke vet hvor kjæledyrene er, da de bare plutselig forsvinner. Ta ansvar folkens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...