Gjest Pet Skrevet 12. mai 2004 #1 Del Skrevet 12. mai 2004 Katten til venninna mi er savnet fra Etterstadsletta i Oslo! Han er en ocikatt, lysebrun/beige med litt mørkere spotter. Veldig kosete og glad i folk. Si i fra til meg hvis dere har sett ham, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. mai 2004 #2 Del Skrevet 12. mai 2004 Etterlys han på dyrebeskyttelsen. Lykke til. Minn henne på å sett opp plakater i nærområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 13. mai 2004 #3 Del Skrevet 13. mai 2004 Vi har hengt opp plakater og hun skal etterlyse ham på nettet. Prøver her og, jeg! Håper han kommer hjem snart, han er dypt savnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 13. mai 2004 #4 Del Skrevet 13. mai 2004 Skal si ifra hvis jeg ser han - bor i nærheten! Lyder han navnet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 13. mai 2004 #5 Del Skrevet 13. mai 2004 Skal si ifra hvis jeg ser han - bor i nærheten! Lyder han navnet sitt? Å, så snilt! :-) Han lyder navnet sitt, ja, og er veldig pratsom. Du kan se ham her http://www.nettkatten.no under Katt mistet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. mai 2004 #6 Del Skrevet 13. mai 2004 Huff Det er ikke noe morsomt når kattepusene forsvinner. Legg inn annonser på dyrenett.no og savnet.no samt i en eller annen avis. Hvis ikke katten er chip-/øremerket, bør du kontakte nærmeste dyrlege og gjøre dem oppmerksomme på at pus er borte. Håper pus kommer hjem til venninna di raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 13. mai 2004 #7 Del Skrevet 13. mai 2004 Han er øremerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. mai 2004 #8 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har vært inne å sett på han. Han var nydelig. La oss få høre hvordan det går. Men du har ikke lagt inn nr. på øremerkingen, burde du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 13. mai 2004 #9 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg har vært inne å sett på han. Han var nydelig. La oss få høre hvordan det går. Men du har ikke lagt inn nr. på øremerkingen' date=' burde du ikke det?[/quote'] Skal si i fra til mammaen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 13. mai 2004 #10 Del Skrevet 13. mai 2004 Åh, så søøøt pus Håper den kommer til rette igjen. Med litt risiko for å få pepper,- er ganske glad jeg har innepus jeg (som alltid har vært og skal være, inne. Er så redd for å miste henne Fortell hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 13. mai 2004 #11 Del Skrevet 13. mai 2004 Han er ikke øremerket, han har chip. Og er fortsatt som sunket i jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 14. mai 2004 #12 Del Skrevet 14. mai 2004 Har dere hørt om noen i Oslo som stjeler rasekatter??? Eller eventuelt kattehatere som dreper katter? Han har nå vært søkk borte siden tirsdag kveld og vi skjønner ingen ting! Ikke er det garasjer eller boder i området som han ikke kan komme seg ut av heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. mai 2004 #13 Del Skrevet 14. mai 2004 Trist det der. Ser ikke bort fra at noen stjeler katter, håper bare ikke han er utsatt for tenåringer som skal eksperimentere. :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. mai 2004 #14 Del Skrevet 15. mai 2004 Så trist Si fra hvis/når han kommer til rette da. Vi får håpe han bare har tatt seg en tur på vift på egen hånd, og dukker opp når han vil hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. mai 2004 #15 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg merker meg at det er mange katter som blir borte nå om dagen. På nesten hver eneste butikk jeg er innom i nærområdet så står det en etterlysning av en katt. Det er trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 18. mai 2004 #16 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg merker meg at det er mange katter som blir borte nå om dagen. På nesten hver eneste butikk jeg er innom i nærområdet så står det en etterlysning av en katt. Det er trist.. Tenkte jeg bare skulle komme med en liten opplysning når det gjelder dette at mange katter forsvinner på denne tiden. Det er ikke det at de forsvinner akkurat, det er heller det at nå har kattene løpetid og det er jo så mange søte hann- og hokatter der ute som bare må finne hverandre. :-) Det er derfor helt normalt at spesielt hannkatter tar seg lange turer for å finne flest mulig pusejenter. For håpe at pusen kommer snart hjem igjen da slik at dere ikke trenger å bekymre dere lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. mai 2004 #17 Del Skrevet 19. mai 2004 Cæsar ble funnet død av datteren til venninnen min i går. Han var blitt påkjørt av toget. Uff, så trist, han var så kul! Vi trøster oss med at han ikke har lidd, han ble nok påkjørt den samme kvelden som han forsvant og drept momentant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 19. mai 2004 #18 Del Skrevet 19. mai 2004 Så trist :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. mai 2004 #19 Del Skrevet 19. mai 2004 Vi bare presisere at det ikke var min katt, da. Skal overbringe alle hilsener til venninnen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 19. mai 2004 #20 Del Skrevet 19. mai 2004 Cæsar ble funnet død av datteren til venninnen min i går. Han var blitt påkjørt av toget. Uff' date=' så trist, han var så kul! Vi trøster oss med at han ikke har lidd, han ble nok påkjørt den samme kvelden som han forsvant og drept momentant.[/quote'] :-( Så grusomt! Og ekstra trasig at nettopp datteren til venninnen din fant ham syns jeg (hun er kanskje ikke så gammel). Så bilde av ham tidligere i tråden her, og jeg må si det var en nydelig katt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå