AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Var hos frisøren i dag,og syns stripene så greie ut når jeg var hos frisøren. Etter at jeg kom hjem så syns jeg de er gule,og mye lysere oppe enn de er i resten av håret. Vet jo at de er noe som ville skje siden håret har vokst ut,og lengre er det gammel farge. Men det ser ikke så pent ut med så stor forskjell når de er så gule i tillegg. Har ikke mulighet til å reise til frisøren jeg var hos siden den befinner seg et annet sted,men er det noe annet jeg kan gjøre for at de skal bli mindre gule? Eller gå til en annen frisør og høre om de kan gjøre noe? Anonymous poster hash: 678eb...605
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Ts her. Går det an å farge over med en lysbrun farge?Hele håret altså. Syns det ser rart ut med lyse striper oppe og nesten ingenting lengre ned. Anonymous poster hash: 678eb...605
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 ?Anonymous poster hash: 678eb...605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå