Gå til innhold

Daten "ditcha" meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde uformelt planlagt å være sammen med flørten min i kveld. Vi hadde ikke satt noe tid og sted, men snakka om at vi skulle være sammen i dag. Har ikke sett han på lenge pga. vi begge har jobba mye, så jeg har sett frem til denne kvelden i over en uke.. :(

Jeg dusja og gjorde meg klar rundt 19, men hadde ikke hørt noe fra ham siden i går kveld. (Han pleier alltid å skrive til meg tidlig på dagen, men han så ikke facebookmeldingen min, men jeg tenkte at jeg skulle være klar til han så det) Så plutselig fikk jeg svar "Er på vorspiel, kan vi ikke treffes i morgen heller? :)"

Ble veeldig skuffa.. falt faktisk noen tårer også.. Det som er det rare er at det er han som er mest på, han som foreslo at vi skulle finne på noe i dag osv.. vet ikke om det gikk i glemmeboka eller om han faktisk valgte å dra på fest i stedet for å være med meg.

Når jeg skrev at jeg ikke kunne i morgen (noe som er sant) sendte han triste smileys, og hjerte..

Aner ikke om jeg overreagerer, for vi hadde jo ikke planlagt noe konkret.. Har ikke vært med han så mange ganger heller (tre ganger tideligere, og alltid han som har tatt intiativ og vist mest interesse, jeg holder mye tilbake)

Han kunne hvertfall sagt i fra tideligere sånn at jeg kunne lagt andre planer, og ikke bli sittende hjemme alene..

Hva hadde du gjort i min situasjon? Bare glemme det? Vil ikke ta det opp med han heller, for er jo ikke helt trygg på han og situasjonen enda.. vil ikke begynne å krangle så tidlig..

Anonymous poster hash: 40811...0f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du overreagerer ikke, han har vært et rassholl her.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge dere ikke hadde lagt noen faste planer så synes jeg du skal glemme det, i allfall inntil noe liknende skjer igjen. Så lenge ingenting var avtalt mhp. tid og sted sto vel igrunnen du også fritt til å finne på noe annet.

Dog, så lenge dere tross alt hadde en uforpliktende avtale så hadde det jo vært greit om han hadde sagt fra at han likevel skulle noe annet.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar begge to.. :)

Får håpe dette er et engangstilfelle.. Orker ikke å gå inn i noe forhold om han skal drikke hver helg (noe han så og si gjør nå når han ikke jobber helg) når han har kjæreste.. men får la det gå denne gangen, men skjer det igjen så vet jeg hvor mye jeg betyr..

Ikke misforstå nå, han må gjerne gå ut og drikke av og til om han vil det, men om han gjør slik igjen, og ikke sier fra før rett før.. da gidder jeg ikke selv om jeg er veldig betatt.. :(

Anonymous poster hash: 88126...730
Skrevet

Da jeg datet det som ble min mann, så opplevde jeg noe lignende. Vi hadde en avtale om at jeg skulle møte han kl 19. Da jeg var klar og nesten på vei ut av døra sender han en sms om at han ikke var hjemme før nærmere 20, men at jeg kunne komme da. Dette var på vår første date! Ble litt arg, men sa ingenting der og da. Sa det senere i datingprosessen... Han er treningsnarkoman og glemt tiden. Det skjedde et par ganger til og (han og jeg var på kinodate) og etterpå hadde jeg nesten forventet å finne på noe. Han skulle trene, kl var da 2130 ellernoe, men vi kunne møtes igjen etterpå. Vel, det ble jo ikke noe av -fra min side. Har flere slike småepisoder, men lot meg ikke affektere av de. Han var og mye på byen..

Vel, dette er historie alt sammen. Han er en kjempemann.

Synes du skal la tvilen komme han til gode. Det var ingen fast avtale, selvom det er skit å bli sittende hjemme slik. Skikkelig skit..

Men han forsøkte å møte deg igjen i morgen, så se litt mellom fingrene denne gangen :-)

Skrevet

Min erfaring er at hvis en fyr er intressert så er han hypp på å treffe deg, særlig hvis det er lenge siden sist og dere også hadde en avtale (selv om den var litt løs). Da glemmer han det ikke eller velger å dra på vors og byen uten deg, da hadde han hvertfall spurt om du ville komme eller dratt til deg isteden.. Særlig når det er så tidlig i datingprosessen.. men dette er bare min erfaring, kan selvsagt være at han egentlig er kjempekeen, men bare har en veldig rar måte å vise det på :) jeg datet en fyr som viste mye interesse, tok initiativ til å møtes og ville treffes så ofte som mulig. Plutselig kunne han ikke alikevel, selv om vi hadde avtalt å møtes en kveld, han sa at vi kunne ta det igjen til neste uke. Hørte aldri noe mer fra han - viste seg at han hadde møtt en annen dame som han var mer keen på.. kjipt!

Anonymous poster hash: 480d8...20e
  • Liker 1
Skrevet

Dette høres ut som en stor misforståelse! Han har helt garantert ikke oppfattet at avtalen deres var såpass "fast" at du satt hjemme og var klar. Du sier jo selv at han tar mest initiativ og du er tilbakeholden. Han tenkte vel kanskje at du ville sende melding eller noe dersom det ble noe av?

Jeg ville latt dette seile og ikke tenke noe mer på det. Med mindre det blir en gjenganger.

• Liker 2
Skrevet

Tror vel ikke at han er så interessert som han gir seg ut for og være.

Anonymous poster hash: 0e7c9...7e1
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror du må se litt gjennom fingrene på denne, og kanskje avtale litt mer presist neste gang. Er ikke sikkert han trodde det var en avtale når dere ikke hadde fastsatt et tidspunkt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...