AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 I dag klikket det bare for ham. Jeg har nok provsert han med ett eller annet, men jeg forstår virkelig ikke hva jeg har gjort. Han svarte meg i et høyt og aggressivt stemmeleie på et helt trivielt spørsmål. Etterfulgt av "nei jeg er ikke sur" som etterhvert gikk over i at "du er så negativ hele tiden og jeg vil ikke bli trukket ned av deg" etterfult av kun "OK" "det vil jeg ikke svare på" Disse to siste utsagnene ble svaret han gav meg resten av formiddagen på alt. Jeg spurte han om det er slutt han trakk på skuldrene. Han ville ikke fortelle meg hva som var galt. Det endte i at jeg gråt, nærmest hysterisk, mens han ikke en gang så på meg. Han ba meg gå og slutte å trakkassere ham. Før jeg gikk sa jeg noe teit og litt barnslig som "Du har dumpet meg igjen" Han svarer "nei, det har jeg ikke sagt" Jeg svarer "Jo det har du gjort nå" og gikk. For en mnd siden ca da dumpet han meg også. Det hele begynte natt til søndag. Da hadde jeg lagt meg tidlig, men kjæresten var ute på byen med venner. Fra kl 2-4 om natten hadde han forsøkt å kontakte meg på sms og ringt, men jeg sov og tok selvfølgelig ikke tlf. Jeg hadde 21 ubesvarte annrop fra han. Uansett, 04:30 ringer han på 100 ganger på ytterdøra i KOLLEKTIVET mitt. Vekker alle, inkl meg, og skremmer vannet utav hun ene venninna mi som trodde det var brannalarm. Når jeg åpner døra og han står der å gliser og svarer; "du burde ta tlf" som respons på spm mitt om hva i h. han driver med? Dette resulterer i at jeg blir ekstremt forbannet og kaller an psyko og sier det er unormalt å dukke opp på døra midt på natta. Dette resulterer igjen i at han snur, drar hjem og de gangene han faktisk tar tlf sier han bare" jeg gidder ikke mer." Ikke lenge etter er jeg slettet fra fb. Han tok ikke kontakt før et par dager senere. Jeg hadde egentlig bestemt meg for at nå er det nok. Dette gidder jeg ikke mer, da jeg hørte stemmen hans, da smelter jeg, og vi blir sammen igjen. Men jeg tror ikke jeg har det noe bra i forholdet, slikt er så vanskelig å se før man får avstand. Dette var ikke første gang han slettet meg fra fb. Er andre gang på ett år. Men når det gjelder å ikke ta tlf, å ikke svare meg og ignore meg, ja da har jeg ikke telling. Han sier han ikke straffer meg, men jeg opplever det slikt. Det ender alltid i at jeg kryper, og han velger å være nådig, kanskje til og med tilgi meg. Jeg er livredd for at han har rett, at jeg er en vanskelig og krevende liten drittunge og at jeg er heldig som har han som faktisk gidder å være sammen med meg. Jeg er et følelses menneske, men han får meg til å føle meg som et psykiatrisk pasient. Han sier jeg maser, noe jeg har tatt for gitt at var sant -helt til jeg pratet med terapeuten min om dette. Jeg spør han om det er noe galt, eller om det går bra, når han gjør ting som ikke er OK å gjøre mot andre. Eksempelvis sitte hjemme hos meg i sofaen i flere timer uten å ta initativ til samtale, kun svare "OK, ja eller nei" Samtidig kan han sitte å trykke på mobilen sin og spille tåpelige barnespill som sikkert kunne ha blitt satt på pause. Han svarer ofte "samme det" eller stønner og sukker oppgitt når jeg ønsker et konkret svar på noe. Nå vet jeg at jeg kan løfte tlf ringe ham og krype og alt vil være i orden, men jeg tror ikke jeg bør. Jeg er livredd for å bli singel. Er dere klar over hvor tragisk utvalg det er der ute? Ihvertall for ei jente som meg som ikke kan velge fra øverste hylle. Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal takle dette. Ønsker egentlig bare å bli sett av noen ( lest av noen). Hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: 67dfe...c76 Anonymous poster hash: 67dfe...c76 1
Gjest Sebraen Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Les det du skriver. Vil du virkelig heller være i det forholdet i stedet for å være singel? Singellivet kan faktisk være ganske så fantastisk. Endret 14. desember 2013 av Sebraen 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Les det du skriver. Vil du virkelig heller være i det forholdet i stedet for å være singel? Singellivet kan faktisk være ganske så fantastisk. Takk Sebraen Når jeg leser det jeg selv skriver og trekker fra mine egne følelser ser jeg hvor skrudd dette forholdet er. Singellivet skremmer meg, ikke fordi jeg er ei jente som alltid er i forhold, men fordi frykten for å bli såret igjen stopper meg. Anonymous poster hash: 67dfe...c76
Fru Skribent Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Jeg tror absolutt at det er slutt .
Gjest Sebraen Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 (endret) . Endret 5. januar 2014 av Sebraen
Adhara Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Takk Sebraen Når jeg leser det jeg selv skriver og trekker fra mine egne følelser ser jeg hvor skrudd dette forholdet er. Singellivet skremmer meg, ikke fordi jeg er ei jente som alltid er i forhold, men fordi frykten for å bli såret igjen stopper meg. Anonymous poster hash: 67dfe...c76 Og du blir ikke såret i det forholdet du er i nå?? Hva får deg til å tro at du vil bli mer såret om du er singel?og har mulighet til å finne en mann som er eldre enn ti år i hodet, som behandler deg med respekt.. Hadde det vært meg så hadde ikke jeg spurt HAN om det er slutt, jeg hadde kastet han på huet og rævva ut, og aldri hatt noe med han å gjøre mer! Anonymous poster hash: d2ef1...410 1
Antoinette Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Denne fyren her hadde jeg glatt kvittet meg med. 1
embla1807 Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 (endret) Han høres ut som en skikkelig drittsekk. Ignorere deg slik og behandle deg totalt uverdig når du stiller spørsmål - nei uff, syntes virkelig du skal prøve å komme deg videre jeg, da. Endret 15. desember 2013 av embla1807 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Han har psykiske problemer. Ikke noe å satse på som partner. Anonymous poster hash: 7ac5b...51a 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 Han høres ut som en skikkelig drittsekk. Ignorere deg slik og behandle deg totalt uverdig når du stiller spørsmål - nei uff, syntes virkelig du skal prøve å komme deg videre jeg, da. Takk for svar! Ja, jo mer jeg tenker over saken jo mer dum føler jeg meg. Nå har jeg bestemt meg for å "annonsere" meg som singel til venner og bekjente over helgen. ( siden vi har slått opp og blitt sammen igjen før har jeg unngått å fortelle andre at vi har gjort det slutt) takk for at du er så direkte Anonymous poster hash: 67dfe...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå