Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen?

Batteri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dusjer ikke om morningen, men om kvelden. Bruker vel alt mellom 10-40 minutter. Er veldig god til å sitte på do og sjekke facebook, instagram, KG, twitter og det som er, og da går tida fort. "Effektiv" tid på badet er vel heller 15 minutter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusj 5 minutter, finne frem klær og kle på meg 5 minutter og hår/sminke 5 minutter. Til sammen altså 15 minutter.

I tillegg kommer dobesøket og det kan ta alt fra 1-20 minutter avhengig av hvor lat jeg er. Elsker å sitte og surfe på mobilen på do om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Dusjer (inkl barbere legger, armhule og intimområdet), pusser tennene, føner håret, sminker meg, ordner håret og finner ut hva jeg skal ha på meg og tar det på hver morgen - ca 40-60 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dusjer om kvelden, bruker ca. 20-25 minutter om morgnen på å rette og ordne håret, kle på meg og sminke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel 30-40 min, dusjer alltid kvelden før men liker ikke å stresse om morgenen så tar meg god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Jogger hver morgen så med dusj(vasker håret på kvelden så det vaskes ikke) sminke, krølle håret, lage lunsj og frokost så bruker jeg ca. 30 minutter. Er ganske effektiv. Har da 40-45 minutter å bare slappe av og kose meg med frokosten, nyheter og småsurfing på nettet før jeg kaste på meg dagens antrekk og går på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vel ca. 20 min på badet om morgenen, dusjer som regel om kvelden :) Dusjer jeg om morgenen trenger jeg over 1 time på badet, er utrolig glad i å dusje lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogger hver morgen så med dusj(vasker håret på kvelden så det vaskes ikke) sminke, krølle håret, lage lunsj og frokost så bruker jeg ca. 30 minutter. Er ganske effektiv. Har da 40-45 minutter å bare slappe av og kose meg med frokosten, nyheter og småsurfing på nettet før jeg kaste på meg dagens antrekk og går på jobb :)

Blir du ikke svett i hodebunnen av treningen? Jeg MÅ dusje håret etter trening, blir fuktig selv bare av yoga og andre roligere treningsformer.

Endret av Naria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Blir du ikke svett i hodebunnen av treningen? Jeg MÅ dusje håret etter trening, blir fuktig selv bare av yoga og andre roligere treningsformer.

Littegranne, men bare føner hodebunnen og bruker litt tørrshampoo :)

Endret av Runforit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 år senere...

Jeg bruker ganske nøyaktig en time hver morgen. Jeg bruker ganske mye tid men er det som gjør at jeg våkner skikkelig... Jeg går da på do, tar kanskje en rask dusj, sminker meg og ordner håret. Sminkingen tar lengst tida, har et lite "regime" for å føle meg vel. Har funnet fram klær kvelden før, som jeg kler på meg om morgenen. 

Jeg kan jo være kjappere, men da stresser jeg alltid. Å ha nok tid er alfa og omega for en god start på dagen for meg

Anonymkode: 370ab...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-15min

Men jeg sminker meg ikke :)
Er veldig upraktisk med sminke der jeg jobber, så dropper det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 30 min. Da dusjer jeg, sminker meg litt, føner håret, kler på meg, pusser tenner... Syns egentlig jeg er ganske kjapp. Liker også å ha god tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 30 min uten dusjing. Det innebærer da dotur, kroppsvask med klut, innsmøring med ansiktskrem og deodorant, påkledning, tannpuss, sminke, hårstell (som ofte bare er å ta ut den gamle hestehalen og sette opp en strammere en.. hehe..). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 20 minutter. 15 av de går til å være på do :P Litt fuktighetskrem, sminke, deo, børste hår, pusse tenna. Der går det lynraskt unna for jeg må alltid løpe til bussen. Huff, når skal jeg lære.

Anonymkode: 50af1...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...