Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen?

Batteri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dusjer meg på kvelden så bruker ca 5-10 minutter på badet.

Pusser tennene, deo og sminker meg :) Håret ordnes på 1 min maks

Jeg synes det er kjedelig å ordne seg på morgenen.. Ordner meg heller ekstra senere på dagen om det er noe spesielt jeg skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dusjer jeg om kveldene, ikke på morgenen, så er det blir jo bare toalettbesøk, vaske fjeset, pusse tenna, deo, mascara og litt på brynene og dra børsten gjennom håret, så kanskje 5-10 minutter.

Anonymous poster hash: 4e256...b5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Jeg dusjer ikke om morgenen, så med å sette opp håret, gå på do, pusse tennene og sminke meg bruker jeg 15 minutter. 30 minutter om jeg glatter håret.

Å dusje og så vente på at håret skal tørke litt i håndduken og så føhne det tar 30 min om jeg er veldig kjapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å dusje om kvelden. Så jeg går på do, vasker hendene, renser ansiktet, tar på fuktighetskrem, pusser tennene, sminker meg, fikser håret, tar på deodorant og tar på parfyme :) Ca 30 min, 40 hvis jeg skal rette håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dusjer på kvelden, så jeg sminker meg, går på do, pusser tennene osv på ca 5-10 minutt :)

Anonymous poster hash: fecd1...912
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer alltid etter trening/på kvelden, så pleier ikke å dusje om morgenen om jeg ikke da tilfeldigvis har bedrevet noe som har gjort meg svett i løpet av kvelden og natten.

Dermed bruker jeg lite tid på badet om morgenen, det blir stort sett å vaske hender og ansikt, ta på litt deo, sette på linsene, gre håret og pusse tenner. Uten at jeg har tatt tiden vil jeg tro det tar maks fem minutter. Om jeg dusjer blir det vel en fem minutter ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 3 minutter. Plasker litt vann i ansiktet og stirrer surt på meg selv i noen sekunder. Unngår så rom med speil frem til klokka 12 og kaffekopp nummer 3.

(Det skal nevnes at jeg jobber hjemmefra kanskje... så jeg skremmer bare meg selv)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra 10-40 minutter, alt etter hvor god tid jeg har. Når jeg bruker så lang tid som 40 minutter, er det bare fordi jeg gjør ting litt treigt, og koser meg med musikk o.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...