Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var ikke sammen lenge, kun 7-8 mnd. Hun dumpet meg for fire måneder siden, fordi hun mente at hun burde ha blitt ordentlig forelsket i meg på det tidspunktet. Skuffende, men jeg aksepterte det. De siste fire månedene har vi hatt null kontakt. Ingenting.

Forrige uke sendte hun meg en melding. Hun skrev kun at det ikke gikk bra på eksamen. Greit at det var en viktig eksamen, men hvorfor skrive det til meg? Etter fire måneder? Jeg svarte ikke...

Anonymous poster hash: f051e...bb5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sounds like a bitch.

• Liker 4
Skrevet

Hun vil ha trøst.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje hun sendte meldingen til feil person

Anonymous poster hash: 6a88a...3fc
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje hun sendte meldingen til feil person

Anonymous poster hash: 6a88a...3fc

Nei, hun nevnte navnet mitt i meldingen også.

Skrevet

Hun vil ha trøst.

Hos meg? Det var nå veldig vilkårlig. Hun har jo masse andre venner og familie der hun bor. Vi har heller ikke sagt ett ord til hverandre på 4 måneder.

Skrevet

Hun innser at hun angrer på at hun slo opp med deg.

Anonymous poster hash: c284f...cb9
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje hun vil ha kontakt med deg igjen, men ikke helt viste hvordan hun skulle "prøve" seg? Kanskje hun vil at du skal svare og spørre om dere skal finne på noe, siden det er lenge siden?

Hvis du vil være med henne, så er det jo bare å svare på meldingen og se om det blir noe mer snakk.

Eksen min sendte meg også melding noen måneder etter det ble slutt. Meldingen hadde egentlig ingen mening. Men han gjorde det for å få meg til å ta kontakt.

• Liker 1
Skrevet

Skrev hun "det gikk dårlig på eksamen", eller skrev hun "Hei! Hvordan går det? Beklager for (....). Her går alt greit, men det gikk dårlig på eksamen forrige uke. Gleder meg til juleferie!" ?

• Liker 1
Skrevet

hun er gravid. røm landet

• Liker 1
Skrevet

... skulle ønske min x sendte MEG ei melding :(

Anonymous poster hash: 1a15c...628
  • Liker 1
Skrevet

Skrev hun "det gikk dårlig på eksamen", eller skrev hun "Hei! Hvordan går det? Beklager for (....). Her går alt greit, men det gikk dårlig på eksamen forrige uke. Gleder meg til juleferie!" ?

Hun skrev kun "Hei mittnavn. Det gikk ikke så bra på eksamenen..."

Hun skrev ikke "eksamenen", men hvilken eksamen det var. Var en ganske viktig og avsluttende eksamen.

Skrevet

Hun skrev kun "Hei mittnavn. Det gikk ikke så bra på eksamenen..."

Hun skrev ikke "eksamenen", men hvilken eksamen det var. Var en ganske viktig og avsluttende eksamen.

Og hun hadde aldri sagt, på en litt trist galgenhumoristisk måte, at det sikkert kom til å gå dårlig på eksamen som "straff" for at hun dumpet deg? Evt har du sagt i et svart øyeblikk at du håper det går dårlig på eksamen hennes? - Sånn at dette var hennes litt spesielle måte å "trøste" deg på?

Skrevet

Og hun hadde aldri sagt, på en litt trist galgenhumoristisk måte, at det sikkert kom til å gå dårlig på eksamen som "straff" for at hun dumpet deg? Evt har du sagt i et svart øyeblikk at du håper det går dårlig på eksamen hennes? - Sånn at dette var hennes litt spesielle måte å "trøste" deg på?

Nei, hun nevnte at dette var en veldig viktig eksamen når vi var sammen. Har aldri sagt noe annet enn at det kom sikkert til å gå bra på den. Så hun er garantert oppriktig lei seg for at det gikk dårlig, men hvorfor si det til meg? Nå? Og kun det, ingenting annet.

Skrevet

Hun vil ha det-gikk-så-dårlig-på-eksamen-at-jeg-ble så-kåt-at-jeg-vil-ha-sex-med-eksen-sex

Anonymous poster hash: 0ee28...e57
  • Liker 2
Gjest Citronella
Skrevet

Hun har et behov for bekreftelse og beundring. Det har kanskje ikke gått så bra på mannefronten for henne den siste tiden. Så da er det nærliggende og trygt å henvende seg til den sårede mannen som hun dumpet. For å se om du fortsatt beundrer og dyrker henne.

Hun høres ut som en luring.

• Liker 1
Skrevet

Hun har et behov for bekreftelse og beundring. Det har kanskje ikke gått så bra på mannefronten for henne den siste tiden. Så da er det nærliggende og trygt å henvende seg til den sårede mannen som hun dumpet. For å se om du fortsatt beundrer og dyrker henne.

Vel, nå er en av årsakene til at hun avsluttet ting, at jeg virket litt likegyldig til henne og egentlig mest interessert i sex. Så tror ikke akkurat det er "beundring og dyrkning" hun er ute etter her.

Gjest Citronella
Skrevet

Vel, nå er en av årsakene til at hun avsluttet ting, at jeg virket litt likegyldig til henne og egentlig mest interessert i sex. Så tror ikke akkurat det er "beundring og dyrkning" hun er ute etter her.

Ok. Du sier i hovedinnlegget at hun ikke følte seg forelsket? Og hva vil du egentlig med henne?

• Liker 1
Skrevet

Helt enig her! Jeg ble dumpet av en date tidligere i år, hadde datet i rundt 3 mnd. Etter 3 måneder uten kontakt fikk jeg plutselig melding på facebook om noe helt random fra han. Har forstått det slik at han rett og slett ikke har så veldig draget sånn til vanlig, så da var jeg vel ikke så ille alikevel, jeg var jo hvertfall intr i han og kanskje det beste en fyr som han kunne få.. så ja, jeg droppet å svare der for å si det sånn, ikke akkurat så sjarmerende å være noens "ta til takke med" dame..

Anonymous poster hash: 3992b...254

Skrevet

? Hvorfor bryr du deg om at hun sender den en random melding hvis du er likegyldig til henne? Starter en tråd på kvinneguiden for en dame du er likegyldig til som du bare var hypp på å ha sex med? Ehh hehe ;)

Anonymous poster hash: 3992b...254

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...