Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Escada - Cherry in the air en stund nå, men begynner å gå tom. Har lyst å prøve en ny! :laugh:

Jeg liker lukter som er litt ala Escada sine, litt søte, friske og ikke for "voksne". Men jeg aner ikke en gang hva jeg skal lukte på i parfymeriene. Lukter jeg på mer enn 3 stk, så blander bare alt seg, og jeg finner ikke ut hva som lukter godt!!

Så om noen vet om noen gode parfymer som er litt sånn som jeg beskriver, hyl ut hva jeg bør prioritere å lukte på. :fnise:

Hørt en del youtubere prate om "Viva La Juicy", men har ikke luktet på den selv enda. Er den god? :)

Anonymous poster hash: 7c8d3...4bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ca. alle Britney Spears sine er gode, søte og for ungdom/unge voksne. Lolita Lempicka midnight fragrance er verdens beste parfyme men umulig å få tak i. Den lukter litt som de love hearts-godteriene, men med et hint av sexy(haha). Gruer meg til min er tom:( Søker jeg den opp så kommer bare mange andre lolita lempicka parfymer frem. Paris Hilton Can can er også søt og god:)

Skrevet

Enig med deg at Escada har de beste! Jeg har også noen fra Marc Jacobs som jeg elsker (den nye lola parfymen, og alle de "nye" parfymene) Clean shower fresh er også ganske god, også escada taj sunset + den rosa ralp lauren parfymen

Gjest Superwoman!
Skrevet (endret)

Tenker akkurat det samme som deg!

Har selv Escada - Cherry in the air og er snart tom, men vil prøve en ny. Har luktet på Viva La Juicy og den lukter kjempegodt! Har desverre for mange andre parfymer som må brukes opp før jeg får kjøpt en ny.

Edit: Helt enig med lottelotti, Marc Jacobs sine lukter også veldig godt. :)

Endret av Superwoman!
Skrevet

Jeg syns ca. alle Britney Spears sine er gode, søte og for ungdom/unge voksne. Lolita Lempicka midnight fragrance er verdens beste parfyme men umulig å få tak i. Den lukter litt som de love hearts-godteriene, men med et hint av sexy(haha). Gruer meg til min er tom:( Søker jeg den opp så kommer bare mange andre lolita lempicka parfymer frem. Paris Hilton Can can er også søt og god:)

er det den her? http://www.ebay.com/itm/LOLITA-LEMPICKA-MIDNIGHT-Perfume-for-Women-EAU-DE-MINUIT-SPRAY-3-4-oz-100ML-/161161487536?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2585f924b0

Skrevet

Tusen takk for kjappe svar og tips! :)

Gwen, den hørtes helt himmelsk ut!!!

Skrevet

Jeg har brukt Escada - Cherry in the air en stund nå, men begynner å gå tom. Har lyst å prøve en ny! :laugh:

Jeg liker lukter som er litt ala Escada sine, litt søte, friske og ikke for "voksne". Men jeg aner ikke en gang hva jeg skal lukte på i parfymeriene. Lukter jeg på mer enn 3 stk, så blander bare alt seg, og jeg finner ikke ut hva som lukter godt!!

Så om noen vet om noen gode parfymer som er litt sånn som jeg beskriver, hyl ut hva jeg bør prioritere å lukte på. :fnise:

Hørt en del youtubere prate om "Viva La Juicy", men har ikke luktet på den selv enda. Er den god? :)

Får jeg komme med et forslag?

Du går til et parfymeri og prøver Sensuous Nude. Den er voksen, men ikke opp i trynet ditt med krydder, den bare legger seg om huden din og folk merker den ikke med mindre de skal klemme deg.

Skrevet

Får jeg komme med et forslag?

Du går til et parfymeri og prøver Sensuous Nude. Den er voksen, men ikke opp i trynet ditt med krydder, den bare legger seg om huden din og folk merker den ikke med mindre de skal klemme deg.

Tusen takk for tips! Skal sjekke den ut. :)

Skrevet

Tusen takk for tips! Skal sjekke den ut. :)

Gjør det, og kom tilbake til tråden og fortell hva du synes etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Alle Marc Jacobs sine er lette og søte, anbefaler absolutt! :)

Skrevet

Viva la Juicy lukter kjempe godt!

Pleier å bytte på mellom den og Daisy fra Marc Jacobs :)

Gjest avocadoen
Skrevet

La vie est belle og chanel chance(liker best den gule)

Skrevet

Jeg digger Marc Jacobs, spesielt Daisy.

Skrevet (endret)

Nei:( Det er vanligvis den du linket til og en som ser ut som en stein som har ligget i en elv lenge som dukker opp når jeg søker:/ Men den har samme flaskedesign som på linken, med mørkelilla glass og mørkerødt der det er gull, med mørkerød eføylignende pynt som slanger seg rundt den nedenfra.

Endret av Gwen
Skrevet

Hvis du liker Escada sin Cherry anbefaler jeg deg å prøve Escada sin Rockin Rio til neste sommer. Fantastisk fin sommerduft som jeg kjøpte til niesen min som er på din alder.

Selv foretrekker jeg Viktor og Rolf sin Flowerbomb, Miss Dior Cherie og Coco Mademoiselle.

De duftene får jeg mange komplimenter for. Og ikke minst, jeg tåler dem selv.

Jeg reagerer på mange parfymer med å nyse, og er de for krydrete får jeg eksem dessverre, for om vinteren elsker jeg krydrete dufter.

Anonymous poster hash: 43959...ff2
Gjest earthquake
Skrevet

Chanel Chance Eau Tendre :rodmer:
Ikke en "barnslig" parfyme slik som f.eks. Britney sine, men fortsatt veldig ung, frisk og blomstrete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...