AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Min nåværende sexpartner har veldig liten tiss... Ingen mikropenis, men den er ganske liten, og jeg kjenner ikke like mye som jeg skulle ønske.. Han er veldig klar over sin egen størrelse, og skammer seg veldig. Han fortalte meg at han brukte anabole steroider i 16-årsalderen for noen måneder, og sa han trodde at det kunne ha hemmet utviklingen. Jeg vet at penisstørrelse har lite med høyde å gjøre, men jeg må si jeg ble veldig overrasket da han har store hender, føtter og er over 190 cm. Kan det være de anabole steroidene som har vært årsaken, som han sier, eller er han rett og slett "uheldig" fra naturens side? Ikke at det er så veldig interessant, men lurer likevel. Han er nå i midten av tyveårene. Anonymous poster hash: 22d6d...f66
Erazor Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Så vidt jeg har lest, så skal ikke penisstørrelsen i tgangspunktet påvirkes av anabole steroider. Men når man tar anabole steroider vil kroppen produsere lite eller ikke noe testosteron fordi den hele tiden får det tilført syntetisk. Dersom man da slutter, kan det være at kroppens naturlige testosteronproduksjon blir dårligere, og hvis dette skjer når man er i puberteten, så kan det også gjøre at kjønnsorganene utvikler seg mindre. Derfor kan det være en teoretisk mulighet for at dette har skjedd med sexpartneren din - men det er like sannsynlig at han bare er slik utstyrt fra naturens side.
Gjest Jigsaw Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Ut i fra det du skriver er det umulig å si. Om "noen måneder" betyr 1-2 med kontrollert bruk og post cycle therapy burde det ikke hatt noen ting å si for penisen hans. Hvis han ikke hadde peiling på hva han drev med, høye doser og flere enn 2 mnd i strekk.. Mulig han ødela noe hormonbalanse, men om noe har ikke penisen hans krympet, men det er plausibelt at lavt testosteronnivå i kroppen kan ha hemmet noe utvikling. Veldig vanskelig å kunne vite ut ifra hovedinnlegget. Selvfølgelig mulig at han bruker det som påskudd/unnskyldning og..(?)
Anette.. Skrevet 18. desember 2013 #4 Skrevet 18. desember 2013 Erfaringsmessig har anabole steroider IKKE noe med penisstørrelse å gjøre 😄 Dessuten er det ballene som blir mindre når man "boler", ikke penis 😉
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #5 Skrevet 18. desember 2013 Min nåværende sexpartner har veldig liten tiss... Ingen mikropenis, men den er ganske liten, og jeg kjenner ikke like mye som jeg skulle ønske.. Han er veldig klar over sin egen størrelse, og skammer seg veldig. Han fortalte meg at han brukte anabole steroider i 16-årsalderen for noen måneder, og sa han trodde at det kunne ha hemmet utviklingen. Jeg vet at penisstørrelse har lite med høyde å gjøre, men jeg må si jeg ble veldig overrasket da han har store hender, føtter og er over 190 cm. Kan det være de anabole steroidene som har vært årsaken, som han sier, eller er han rett og slett "uheldig" fra naturens side? Ikke at det er så veldig interessant, men lurer likevel. Han er nå i midten av tyveårene. Anonymous poster hash: 22d6d...f66 Hva vil liten si? jeg er 195 og jeg har veldig liten penis uerigert og veldig standard 15cm-ish erigert. Det ser ganske så puslete ut på en 110kg-1.9meter høy kropp......... Anonymous poster hash: 3c058...93e
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #6 Skrevet 18. desember 2013 Steroider kan ødelegge funksjonalitet,penis krymper ikke. Høres ut som at han har penis innenfor normalen,så det er nok hendene og føttene det er noe feil med,de er nok litt for store. Anonymous poster hash: fbf56...41e
Gjest Badebuksa Skrevet 18. desember 2013 #7 Skrevet 18. desember 2013 Greit å ha noe å skylde på da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå