AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Bare et spørsmål. Jeg tok en sobril (10mg) halv 1 i dag, og 5 mg nå kl 5. Så skal jeg ut senere, går det fint å ta seg 1-2 glass vin? Andre som har erfaring med det? Jeg skal ikke drikke for å bli full, eller ruse meg eller noe. Tror ikke jeg kommer til å drikke, da jeg er redd for alkohol og medisiner sammen. Men er det farlig ? Anonymous poster hash: b9eae...aa9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 noen som har snakket med legen om det ( dere som bruker sobril) Hva sa legen? Har glemt å spør legen min... Anonymous poster hash: b9eae...aa9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Man skal ikke drikke alkohol når man tar Sobril, det står også i vedlegget. Anonymous poster hash: 36886...503
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Man skal ikke drikke alkohol når man tar Sobril, det står også i vedlegget. Anonymous poster hash: 36886...503 Vet det. Men det går noen timer etter siste sobril før jeg drikker. det jeg tenker på. tar de IKKE samtidig. Anonymous poster hash: b9eae...aa9
Slimproppen Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Selv om det er noen timer siden du tok sobril, så har du fortsatt virkestoffet aktivt i blodet. Jeg ville ikke drukket alkohol. Det du kan gjøre er å ringe legevakten og spørre 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Alkohol og Sobril forsterker virkningen av hverandre. Man kan endre personnlighet og oppførsel og kanskje ikke huske alt den kvelden. Anonymous poster hash: 86a64...2de
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 jeg drakk ikke. Tok ikke sjansen på å drikke når jeg hadde sobril i kroppen.. Anonymous poster hash: b9eae...aa9 4
FruLuna Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Det var lurt av deg Sobril og alkohol skal ikke kombineres. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Er glad for jeg turte å gå ut på fest uten alkohol. Faktisk veldig gøy . Men er så dumt at jeg går på medisiner om kvelden ( antidepressiv ). Da kan jeg vell aldri drikke alkohol? noen som vet hvor mange timer jeg må vente med å ta medisiner etter jeg har drukket alkohol? Anonymous poster hash: b9eae...aa9
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Det beate er nok å anakke med legen. Jeg har også gått på både antidepressiva (Cipralex) og sobril - og drukket alkohol. Det gikk helt greit. Men det kommer sikkert an på hva slags antidepressiva og hvor ofte og mye du drikker. Det belaster vel leveren enda mer når man allerede tar medisiner. Og både Sobril og alkohol virker sederende, så man må drikke lamgsomt for å ha kontroll.Anonymous poster hash: 86a64...2de
Leahisabella Skrevet 16. desember 2013 #12 Skrevet 16. desember 2013 Det eneste som skjer er at alkoholen og sobrilen forsterker effekten av hverandre. Du blir veldig full og ganske fjern. Men nå kommer det også ann på mengden da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå