AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Hver jul har typen og jeg problemer. Han tror fortsatt at han er 18 og skal gjøre drt han vil når julebordene er her. Han er 32 og drikker seg full nesten hver helg. Jeg har det helt jævlig i jula. Ber han om å roe ned, men hver jul er det samme driten.Anonymous poster hash: dd3ed...e81
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Det er bare du som kan gjøre noe med det her. 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Det kommer ikke til å forandre seg når dere får barn (hvis dere noen gang skal ha). Tenk på om det er noe du vil leve med. Anonymous poster hash: 019a0...d1c
Teethgrinding Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Noen fordeler skal man jo ha som singel, når man tross alt går glipp av alt det flotte ved et forhold. Høytider skaper forventninger og stress. Kanskje underliggende problemer kommer frem når det står på som verst? Uansett er det nettopp dét: Underliggende problemer. Det er ingenting ved julen i seg selv som fordrer parforholdbrudd. Kanskje man bør være flinkere til å ta opp ting som skurrer i forholdet før man står og pakker opp julegavene?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Da håper jeg hun går fra drittsekken og finner meg...Anonymous poster hash: 4eab0...bce
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Ja. Skal ikke se bort fra at jeg gjør det. Jeg jobber og sliter før jul, mens han ligger fyllesyk. Nå har han begynt å være på føjulsfrokoster som også innebærer drikking. Da er det bedre om vi har pause hver jul så slipper jeg å irritere meg. " lenge leve russetida". post="13671675" timestamp="1387037564"] Da håper jeg hun går fra drittsekken og finner meg...Anonymous poster hash: 4eab0...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå