Maritadotten Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Hei der alle sammen. Trenger egentlig tips til å få i meg mere mat inntak i løpet av en dag. Høres kanskje rart ut men vet ikke hvordan jeg skal ha tid til å spise eller ha lyst til å spise. Min typisk dags meny. Frokost (klokken 6 om morgenen) Glass melk Lunsj på universitetet (14.00): Americano. (rekker ikke lunsj og finner ikke mat på campus som er sunt. Bor i utlandet med bare junkfood + ikke sulten) Middag (18.00): En kylling fileet og stekt løk. Det er det jeg spise ca hver dag, utenom drikke som varierer litt nå og da. Hvordan kan jeg starte å sakte innta litt mat i løpet av dagen? spiser ikke brød, karbohydrater,sukker, frukt osv bare kjøtt og grønnsaker. Gikk på slankeklinikk her i Asia i 6 måneder, så mine matvaner har blitt slik etter jeg bare fikk spise piller og måltider hver 12 time. Har ikke matlyst, og redd for å spise kalorier og at folk skal se på meg når jeg spiser.
Glynis Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Lunsj på universitetet (14.00): Americano. (rekker ikke lunsj og finner ikke mat på campus som er sunt. Bor i utlandet med bare junkfood + ikke sulten) Jeg regner med at folk rundt deg spiser i løpet av dagen? Hvordan rekker de det og ikke du? Er du den eneste på hele universitetet som ikke har pause i løpet av dagen? I og med at du strengt tatt ikke spiser noe som helst nå så er det jo bare å begynne et sted, for eksempel med lunsj. Ta med deg niste, da. Jeg har studert i tre ulike land og aldri kjøpt mat på skolen. Du høres ut som en person som er full av dårlige unnskyldninger. Du kan jo i det minste spise en granolabar eller noen nøtter, det at du ikke engang gjør det sier at du ikke er interessert i å spise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå