AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Skal begynne å skrive på takkekort nå, men er noen ting jeg lurer på. Trenger jeg å skrive navn på selve kortene når det står på konvolutten? Er også litt usikker på hvordan jeg gjør det når en av to kom i bryllupet forresten eksempel, mens de ga gave sammen. Og hva bør man skrive til de som kom men ikke ga gave? Ordentlig skrivesperre nå, og bestilte akkurat nok kort, så kan ikke gjøre det feil (burde jo bestilt noen i reserve så jeg hadde litt å gå på...) Anonymous poster hash: 4c20c...55c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Og et siste spørsmål... Til de som ga penger, kan man skrive takk for pengegaven i anledning vårt bryllup? Eller blir det dumt? Anonymous poster hash: 4c20c...55c
Gjest Hjertesukk Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Du skriver takkekort til alle som gav gave, uavhengig om de kom i bryllupet eller ikke, og man skriver IKKE takkekort til de som kom uten gave (som forøvrig er svært uhøflig, med mindre det var avklart på forhånd!) Å skrive takk for pengegaven er helt fint:)
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Så du ville ikke skrevet takkekort til de som kom uten gave altså? Synes det er litt vanskelig... Var en 3-4 stk som ikke ga gave, men vi satt jo pris på at de kom uansett.Anonymous poster hash: 4c20c...55c
Portvinpiken Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Jeg synes godt du kan skrive takkekort til de som kom uten gave. Hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det enkelt :-). Skriv at dere satte pris på at de var med delte dagen med dere. Kan ikke skjønne hva som er så galt med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå