Kanko Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Hei! Jeg har nettopp fått en pyreneerhund som er litt over 8 uker gammel. Oppdretteren sa at han ikke burde gå i trapper før han er 2 år. Hunden prøver seg opp trappen, og om han kommer opp må vi bære han ned, men det høres da ikke logisk ut at jeg må gå å bære rundt på en hund som blir opp mot 70-80 kg! :O Noen som har peiling på dette? Erfaring?
Gjest Ozelot Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Du burde spørre på Canis.no Men du kan jo sette opp en sånn grind? Endret 14. desember 2013 av Ozelot
Kanko Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2013 Du burde spørre på Canis.no Men du kan jo sette opp en sånn grind? kan jo gjøre det, men møtte på noen andre som sa at dette var feil - at de fint kan gå i trapper før de er fylt 2 år... Lurer på hva som er sant.
Sugerøret Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 (endret) Det er vel noe i at de ikke skal gå ned trapper.Opp er ok. For å minske belastning på hofter og albuer Vi har Leonberger og ble anbefalt å bære han til han ble for tung.Da veide han vel 40kg.Ca. 6-8 mnd gammel Nå er jeg ikke dønn sikker på om det anbefales slikt fortsatt.Hva sier Norsk Pyreneer klubb? http://www.nphk.org/ Endret 15. desember 2013 av Kårky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå