AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Hører fra henne så sjeldent at jeg tenker etter en stund at det var siste gang jeg så henne. Så plutselig ringer hun å hører om vi skal treffes. 1 time hver 3. mnd. Hun kunne møtes denne uken, på sitt eget initiativ! Men siden jeg ble syk så ble det utsatt. Har ikke hørt noe mer fra henne før jeg hører at hun har fest. Hvorfor ble jeg ikke invitert dit da. Så tilbringer vi tid sammen.. Er vi venner eller ikke? Hva er greia.. ? Anonymous poster hash: 76e95...5bc
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Jeg hadde ikke sett på henne som venninne, hvis det var meg, snarere enn bekjent og jeg hadde begynt og finne på unnskyldninger for å ikke treffe henne/ikke tatt telefonen. 2
minister-mio Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Spurte hun om dere skulle treffes en time hver tredje måned?
Gjesten Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Jeg har også noen venninner jeg ser relativt sjelden, og som jeg ikke inviterer med på ting med andre venner. Jeg blir stort sett heller ikke invitert på deres fester, men vi anser oss venninner allikevel. Jeg vet ikke helt hvorfor det er sånn, men vi har ikke noe særlig med felles venner, så det har vel bare blitt naturlig at vi driver med vårt på hver vår side, og så prøver å få til å møtes innimellom. 1
Jordbæra Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Jeg har også sånne venner man treffer inni mellom også er alt greit. Det er ikke slik med henne, jeg kjenner forskjellen.. Kjenner det på magefølelsen rundt henne. Måten hun er på. Nei hun ba ikke om å møtes en time hver tredje måned. En måte å summere hvor sjeldent man sees. Når man har venner man møter sjeldent så er det likevel bra den korte tiden man er sammen. men når det ikke føles bra i det hele tatt de få gangene man møtes.
hjertesukka Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Ville heller ikke kalt denne damen for venninne, heller en fjern bekjent. Har også ei slik, som jeg treffer en gang pr år. Det er helt ok hvis begge syns det samme.
Marie90 Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Kan hun ikke bare være en venninne du ser sjeldnere eller en "bekjent"? Har noen venninner jeg drar ut med kanskje en gang annenhver måned, noen venninner jeg bare ser på skolen, noen venninner som bor i en annen by som jeg bare ser noen ganger i året og en god venninne jeg ser kanskje annenhver måned når hun er i byen. Jeg anser dem alle som "venninner" selv om jeg gjør ting uten dem og de gjør ting uten meg. Ser ikke hvorfor det skal være enten eller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå