AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Del Skrevet 14. desember 2013 Trenger tips til foundation til voksen hud (les; rynkete og ujevn farge). Er nesten 40 og vet fremdeles ikke hvordan jeg skal sminke meg De siste gangene jeg prøvde å be om råd fra parfymerier etc så har de overtalt meg til å kjøpe flytende foundation, men det ser rett og slett ikke bra ut. Legger seg i rynkete og jeg ser enda eldre ut. Vil ha noe som dekker middels, men fremdeles ser naturlig ut. Har prøvd bare minerals pudder og var relativt fornøyd, men syntes dekkevnen var litt for dårlig. Har dere eksperter noen tips? Huden min er tørr rundt nesepartiet, men litt fet i t-sonen, ellers normal. Anonymous poster hash: 8f723...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 14. desember 2013 #2 Del Skrevet 14. desember 2013 Prøv med primer under foundation! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Del Skrevet 14. desember 2013 Prøv med primer under foundation! Det er prøvd. Men særlig rundt nese og øyne blir det lite pent. Virker som foundationen fremhever rynkene mer enn å skjule dem. Bruker også concealer som jeg bare er sånn passe fornøyd med (har både Yves saint lauren og Dior). Anonymous poster hash: 8f723...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg skulle gjerne også likt å vite svaret på dette. Jeg har kastet bort så mye penger på ting parfymeriansatte sier. De har absolutt INGEN respekt hos meg lenger. Anonymous poster hash: 2d551...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 14. desember 2013 #5 Del Skrevet 14. desember 2013 Clarins skin illusion funker bra for meg. Jeg har ikke noe særlig med rynker, bare noen fine linjer rundt øynene. Bruker en concealer fra the Balm og primer fra Clarins. Den er veldig "fast", concealeren, altså. For meg funker det mye bedre enn "våt" concealer. I tillegg har jeg den på bare akkurat innerst ved øyet og drar den ikke utover der linjene begynner. Bruker Clarins fast pudder i t-sonen, samme nyanse som fundationen. Jeg lette LENGE og brukte masse penger før jeg fant noe jeg var fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå