Gjest Tabby Skrevet 20. mai 2004 #41 Del Skrevet 20. mai 2004 Tabbyer er jo helt skjønne da, du ser vel kanskje det ut fra nicket mitt også ... Jeg tror jeg ville gjort hva som helst for pusene mine også, det er barna våre her i huset også. Så leit at dere mistet den ene ungen, men så kjekt at pusemammaene ordnet opp seg i mellom da. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 21. mai 2004 #42 Del Skrevet 21. mai 2004 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ de var bare helt skjønne. Kos deg med pusebaby nøstene Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 21. mai 2004 #43 Del Skrevet 21. mai 2004 Første gangen jeg legger ut bilder og det ble en smule mislykket. Noen av bildene er doble og to bilder viser ikke en gang. Men ellers så gikk det greit. Bildene ligger her: http://album.kvinneguiden.no/showgallery.p...php?ppuser=5429 Og legg dessuten merke til min deilige avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 22. mai 2004 #44 Del Skrevet 22. mai 2004 Koldbruna, tusen takk for det! :-) Viva, avataren din er nydelig! Men dessverre ser jeg ingen bilder på linken din... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 26. mai 2004 #45 Del Skrevet 26. mai 2004 I natt fikk katten min endelig sine små! FEM stykk! Alt gikk kjempe bra og hun var kjempe flink! Må bare ha med at hun fikk dem i sengen(!) mellom sambo og meg! Merket ikke noe før jeg hørte litt piping....Og da var allerede to ute!! Heldigvis så gikk det utrolig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 26. mai 2004 #46 Del Skrevet 26. mai 2004 Nå fikk jeg sett bildene dine Viva, og så skjønne som de kattungene er! Og grattis så masse med kullet baby-E! Får du lagt ut noen bilder etter hvert også eller? Ellers så har kattungene har vokst masse og åpnet øynene, og blitt kjempekosete. Alle maler, hver på sin måte, og nå venter vi på at de skal lære seg å sitte ordentlig, og så begynner de vel snart også å komme seg rundt i rommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå