AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Vi pusser opp huset, også hadde jeg kjøpt noe materiale som jeg var sikker på skulel passe inn med målene, men de var bare noen millimeter feil. Da samboeren min sa at det ikke gikk å bruke de materialene så ble jeg overasket og sa "Nei faaaaeen!!" og da stod svigerfar rett ved siden av. Og da sa han "hysjhysj" til meg.. Jeg ble veldig overrasket over hans reaksjon og ble selvsagt flau... Men han har hørt meg banne flere ganger og aldri sagt noe, ikke at jeg banner fryktelig mye men sånn passe, og tenker liksom ikke over det... Nå føler jeg meg bare fornærmet og flau og har ikke lyst å snakke med han for føler at hele kjemien mellom meg og han plutselig er blitt forandret av denne episoden for bare en time sida... Hva skal jeg gjøre/tenke? Det bare datt ut av meg og jeg tenkte ikke på hva jeg sa nesten engang, ble bare så skuffet for hadde kjøpt feil og når han da reagerte på min reaksjon så ble jeg ihvertfall paff.. Anonymous poster hash: 6b1b0...44e
Bernardette Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Jeg hadde gitt faen i hans reaksjon. 15
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 For meg virker det som om du har tatt situasjonen for seriøst, og gjør en fjær til ti høns. Anonymous poster hash: a81d5...d75 36
strawberry Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Sa du det litt høyt kanskje? Eller kanskje han er vandt til å si "hysj" til andre når de banner men glemte at det var svigerdatter han snakket til? Er jo bare en time siden, så dette går seg til 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Tror det går bra.....Anonymous poster hash: 83929...04c 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 nei, gudogfader dette er ikke noe jeg ville tenkt så mye på. Helt uskyldig vil jeg tro. Anonymous poster hash: cc14c...431 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 ts her. Han som har vært så blid og hyggelig siden jeg møtte han for ett år siden og plutselig ble han liksom streng og brysk og sa hysj til meg.. Da skvatt jeg litt altså... Syns sånt er utrolig ekkelt... Og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke eller føle som sagt.. Anonymous poster hash: 456f8...1f5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 jeg ville spurt samboer jeg, om det plaget meg veldig. Om dette er noe svigerfar pleier å gjøre, om han egentlig ikke liker at folk banner i nærheten av han. Men sånn egentlig hadde jeg ikke bekymret meg så mye over det. Anonymous poster hash: 750c9...d38 1
sjøhest Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Ikke overdriv, du kunne vel bare sagt "ops, unnskyld!". 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 ts her. Ja jeg sa "ops unnskyld..." men uff jeg føler på dette her altså.. Nå tør jeg ihvertfall aldri banne i nærheten av ha igjen, kommer til å måtte tenke på alt jeg sier heretter... Anonymous poster hash: 456f8...1f5
super-s Skrevet 14. desember 2013 #11 Skrevet 14. desember 2013 Ikke tenk så hardt på det. Han har sikkert glemt det allerede! Bare lat som ingenting, og fortsett å være som du pleier å være. Hvis du plutselig begynner å oppføre deg annerledes så blir det enda mer kleint.
Ellevill Skrevet 14. desember 2013 #12 Skrevet 14. desember 2013 Ikke overanalyser. Han la vel ikke så innmari mye i et "hysj". Når det er sagt synes jeg banning er unødigvendig i de fleste situasjoner. Har ofte lyst til å si "hysj" selv. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #13 Skrevet 14. desember 2013 Fyfader, sa svigerfar virkelig "hysj" til deg? Det hadde jeg aldri i verden akseptert. Be samboeren din om å snakke med sin far å si at i dine øyne er ikke annet enn en unnskyldning fra han bra nok. Så hvis svigerfar ber pent om unnskyldning, så kan du kanskje klare å tilgi han. Makan til frekk svigerfar... Anonymous poster hash: f9423...880 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #14 Skrevet 14. desember 2013 Å herregud, bli litt voksen da! Anonymous poster hash: ca0f4...f23 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #15 Skrevet 14. desember 2013 Fyfader, sa svigerfar virkelig "hysj" til deg? Det hadde jeg aldri i verden akseptert. Be samboeren din om å snakke med sin far å si at i dine øyne er ikke annet enn en unnskyldning fra han bra nok. Så hvis svigerfar ber pent om unnskyldning, så kan du kanskje klare å tilgi han. Makan til frekk svigerfar... Anonymous poster hash: f9423...880 Jeg glemte visst denne Anonymous poster hash: f9423...880 4
Musemor Skrevet 14. desember 2013 #16 Skrevet 14. desember 2013 Jeg glemte visst denne Anonymous poster hash: f9423...880 Begynte å lure 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #17 Skrevet 14. desember 2013 ts her. Jeg syns det er vanskelig å skille den posten om at jeg skal snakke med samboeren min, om den er ironisk eller ikke.. ps, Det er vanskelig å slutte å banne, for man har jo bannet siden man var ungdom. Det er bare sånn man snakker, det er en del av språket. Ihvertfall mitt/vennene mine sitt. Og jeg banner når jeg blir sjokkert liksom "hva faen??" eller lignende. Det er ikke noe jeg tenker over og jeg tenkte ikke over det istad heller.. Anonymous poster hash: 456f8...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #18 Skrevet 14. desember 2013 Jeg synes det er utrolig harry av jenter å banne.... Kan godt forstå svigerfaren din. Håper du slutter med det til du får barn! Anonymous poster hash: 5d3fc...c67 1
Pearl2.0 Skrevet 14. desember 2013 #19 Skrevet 14. desember 2013 Huff, jeg har ikke noe særlig til overs for banning som del av dagligtalen. Er oppvokst i et hjem hvor vi aldri bannet til hverandre når vi snakket sammen, ei heller under diskusjon. Selvsagt var det perioder hvor vi venner mellom bannet litt når vi snakket, men jeg har ingen problemer med å unnlate å bruke stygt språk i samhandling hvor det ikke passer seg. Man trenger ikke å krydre språket med banneord, finnes mange andre alternativer som høres mye mer voksent og velartikulert ut! 1
Ciara Skrevet 14. desember 2013 #20 Skrevet 14. desember 2013 Du høres ganske lettfornærmet ut. For all del, du er i din fulle rett til å banne hvis du vil, men er nå dette noe å legge så mye i? Det betyr ikke at svigerfaren din ikke lenger liker deg som menneske, han likte bare ikke akkurat det du sa. Det smarteste du gjør her er å la det ligge og oppføre deg akkurat som vanlig. Det blir veldig rart å gjøre noe nummer ut av det eller å oppføre seg fornærmet og reservert etterpå. Det er bare du selv som kommer dårlig ut av det. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå