Gå til innhold

Datamaskin uten webcam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faar man fortsatt kjoept datamaskin uten webcam? I saa fall hvor?

Anonymous poster hash: 30313...c50
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laptop får man stort sett ikke kjøpt uten webcam nei. I enkelte itmiljøer er det derfor vanlig at du kan gå inn i et kontor med 20 datamaskiner der samtlige av maskinene har tape forran kameraet.

Skrevet

Vet at man stort sett ikke faar kjoept det, men finnes det steder hvor man faar kjoept det?

Skrevet

Vet at man stort sett ikke faar kjoept det, men finnes det steder hvor man faar kjoept det?

Hvorfor må du ha en uten cam?

Anonymous poster hash: d9936...5da

Skrevet

Jeg kjøpte min på elkjøp i 2010, en Toshiba, hvis det er til hjelp. Gadd ikke å betale for webcam som jeg uansett ikke ønsker å bruke.

Skrevet

Sannsynligvis av samme grunn som at folk som jobber med IT setter en tape-bit forran kameraet sitt? :)

Politiet, FBI, naboen (som har it-kompetanse) hvem som helst kan egentlig skru det på for så og sitte og se på deg uten av du vet om det. Det er virkelig ikke så vanskelig som det burde være.

Skrevet

Det er ikke relevant for emnet :)

Skrevet

Sannsynligvis av samme grunn som at folk som jobber med IT setter en tape-bit forran kameraet sitt? :)

Politiet, FBI, naboen (som har it-kompetanse) hvem som helst kan egentlig skru det på for så og sitte og se på deg uten av du vet om det. Det er virkelig ikke så vanskelig som det burde være.

Det er ikke derfor, men dette er grunn nok i seg selv til aa ikke ha webcam. Jeg vet at det er veldig enkelt aa spionere gjennom andres webcam for folk med IT-kompetanse, og alle som oensker et privatliv boer ha tapebit.

Skrevet

Det er ikke derfor, men dette er grunn nok i seg selv til aa ikke ha webcam. Jeg vet at det er veldig enkelt aa spionere gjennom andres webcam for folk med IT-kompetanse, og alle som oensker et privatliv boer ha tapebit.

Hvorfor da?

Det bør virkelig ikke være mtp prisforskjellen, for du vil nok ende opp med å betale mer for mindre for en PC uten webcam en for en med webcam.

Skrevet

Ikke prisforskjellen, nei. Jeg er forberedt paa aa betale mye.

Skrevet

I det fall kan du gå inn på Prisjakt.no -> Bærbare PCer -> Flere søkekriterier -> Webcam (trykk på nei-knappen)

Skrevet

Og om det iikke går så går det an å skru det skikkelig av og avinstallere driverne til det. Som jeg har gjort på alle mine laptoper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...