Gå til innhold

Kvinner som blir playet. Kan de føle seg voldtatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at hypp viss en fyr dere er hypp på spiller på følelsene dere og later som han er ute etter noe annet enn sex, så kan dere føle dere på grensen til seksuelt misbrukt og voldtatt? Er det da fare for at dere sender inn falske anmeldelser på voldtekt eller i det minste tenker tanken? Er interessert i ærlige svar, så bare svar som anonym hvis dere ikke vil stå frem med nick. Anonymous poster hash: d47de...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Sånn er det ikke. Kan sikkert føle seg lurt og såret, men det er milevis derfra til voldtekt og misbruk.

Skrevet

Nei, nå har jeg opplevd både voldtekt og en player, og det går selvsagt ikke an å sammenlignes.

Dessuten trenger du ikke være bekymret for å bli anmeldt for voldtekt om du ikke har voldtatt noen. For da har jo ikke dama noen bevis på det heller, og da vil hun ikke komme langt

Anonymous poster hash: 1d24e...252
Skrevet

Det føles som misbruk og frivillig voldtekt, ja, men det er ingen fare for anmeldelse.

Jeg har absolutt ingen, ingen, respekt for playere og nå som jeg har blitt sterkere, nøler jeg ikke med å oute en player. Å late som om man har følelser er å seile under falsk flagg. Det er til å spy av.

Anonymous poster hash: 7a207...272
Skrevet

Nei, man har da gått frivillig til sengs med en man knapt kjenner. Å tro på løfter og tomme ord uten videre er ikke meg. Men tror ikke jeg har vært borti så mange playere, om jeg i det hele tatt har det. Ser ikke på en mann som player hvis et påbegynt "forhold" viser seg ikke være noe, og om en mann forsøker overkjøre meg med lovnad om gull og grønne skoger blir jeg vel heller den som rygger først ut av forholdet.

Skrevet

Har definitivt følt meg skitten, verdiløs og brukt, men har aldri sett på det som en voldtekt.

Skrevet

Hadde vært en skam mot de som faktisk blir voldtatt

Anonymous poster hash: 3ac38...184
Skrevet

Hadde følt meg som en dritt. Men ikke voldtatt nei.

Anonymous poster hash: 32961...79e
Skrevet

Når man legger seg ned frivillig og spriker med beina er det milevis fra voldtekt. Det sier seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...