AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #1 Skrevet 14. desember 2013 Jeg skal gjøre dette litt kort - uten å oppgi for mange opplysninger. Jeg elsker kjæresten min over alt, og han elsker meg også. Men når jeg snakker med venninnnene så sier de at de ikke tror det kommer til å vare lenge. De kjenner ham ikke. Han er 16 år eldre. Kan det funke, til tross for deres meninger (det er snakk om 3 stk) og bør jeg følge hjertet mitt om jeg VET at det er riktig og at han faktisk er min livsledsager? Anonymous poster hash: 1bcbc...274
Gjest Raindrops Skrevet 14. desember 2013 #2 Skrevet 14. desember 2013 Hvis de ikke kjenner han og det forholdet dere har så kan jeg ikke se at meningen deres har så fryktelig mye verdi, selv om det sikkert er godt ment. Følg hjertet, men følg fornuften også. 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Det er din mening som teller. Det er du som skal leve sammen med ham. Hvis jeg hadde hatt venner som blandet seg inn slik som det der, ville jeg vært kraftig irritert. Kjenner flere med den forskjellen i alder, har ikke vært noe problem for dem, og da kan det sikkert funke for dere også. Anonymous poster hash: daad7...71b 4
Hecubaa Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Kanskje de er misunnelige på deg Hvis de er ekte venner støtter de deg uansett.
Bernardette Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 For at vi skal kunne komme med noen konstruktiv mening må vi ha litt mer informasjon; Hva er årsaken til at de mener det ikke vil fungere? Og hvorfor mener du at det er feil?
Steinar40 Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Hvis TS er yngre enn ca 25 år så må jeg si meg enig med venninnene hennes. 3
Gjest Linneah2013 Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Jeg skal gjøre dette litt kort - uten å oppgi for mange opplysninger. Jeg elsker kjæresten min over alt, og han elsker meg også. Men når jeg snakker med venninnnene så sier de at de ikke tror det kommer til å vare lenge. De kjenner ham ikke. Han er 16 år eldre. Kan det funke, til tross for deres meninger (det er snakk om 3 stk) og bør jeg følge hjertet mitt om jeg VET at det er riktig og at han faktisk er min livsledsager? Anonymous poster hash: 1bcbc...274 Følg din egen magefølelse, det er den som teller, ikke hva andre mener. Hvorfor sier venninnene dine dette, pga alder eller noe annet?
Ellevill Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Hvis du er sikker på at det er riktig, hvorfor blir du da usikker av dine venninners meninger? Og det er umulig for oss å mene noe her uten noen flere opplysninger.
maipai Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Hvis alderen er den eneste grunnen til at det ikke skulle fungere, så er det bare tull og vas! Har et vennepar der han er 18 år eldre enn henne. Funker supert! 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #10 Skrevet 14. desember 2013 Funker sikkert fint i begynnelsen men aldersforskjellen vil merkes godt etterhvert. Den eldste blir sliten og trøtt fortere, vil kansje ikke være med ut så ofte. Etterhvert blir potensen kleinere og sexlivet blir ikke like bra som før. Mannen min er bare 6 år gamlere en meg og merker alt at han er eldre enn meg. Både i utseende og kroppslig. Hadde valgt en på din egen alder. Anonymous poster hash: cd826...5f5
Hjertefisk Skrevet 14. desember 2013 #11 Skrevet 14. desember 2013 Min far er 18 år eldre enn min mor. Da de ble sammen ble de omtrendt fryst ut av min mors familie da det var ingen som likte at de var sammen. Mange mente at han var alt for gammel for henne. Nå har det vært sammen i over 30 år og har det tydeligvis veldig bra sammen. Jeg har bladd igjennom fotoalbumene og det ser ut til at de har hatt et ganske lykkelig liv. Men, nå når mamma er i 50-åra og pappa i 70-åra så ser jeg jo at aldersforskjellen har blitt tydeligere. Det må taes en del hensyn til pappas helse. De har det nok ikke like intimt som før (om du skjønner). Men de problemene de har ellers har ingenting med aldersforskjellen å gjøre. Min eks var 10 år eldre enn meg. Vi var sammen i 10 år og jeg merket ingenting til aldersforskjellen hverken på innsiden enn utsiden. Har aldri hørt om noe forhold som har tatt slutt pga aldersforskjell! Det eneste du må være obs på er at dersom du er ung så kan det godt hende at du rett og slett kan vokse fra han på et tidspunkt. Personligheten din modnes og utvikles mye frem til du er 25, mens han allerede har vært igjennom den prosessen.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor bryr du deg om hva venninnene dine sier? Det er vel ditt forhold og ikke deres.. Anonymous poster hash: f1688...130
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #13 Skrevet 15. desember 2013 Hvor gammel er du, Ts? Anonymous poster hash: 70a6f...89e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #14 Skrevet 15. desember 2013 Litt vanskelig å si om du skal ignorere det de mener helt uten å vite noe mer enn det du skriver. Men hvis dette er venninner som du har gått gjennom en del med så ville jeg nok holdt et halvt øre åpent. Anonymous poster hash: a5372...a4a
zen Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 Kjenner en som giftet seg med en 16 år eldre mann da hun var 23. De er fortsatt lykkelig gift, og har et mer stabilt kjærlighetsliv enn mange andre på hennes alder.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #16 Skrevet 16. desember 2013 har noen venninner som har sagt slik om kjæresten i 12 år. de kjenner han ikke no særlig. de har møtt han et par ganger bare. De kan si hva de vil. jeg er lykkelig med han. Anonymous poster hash: 69f1c...1a8
JamesHardy Skrevet 16. desember 2013 #17 Skrevet 16. desember 2013 Viktigere å gjøre hva som er rett for deg selv enn å skulle behage venninneflokken.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #18 Skrevet 16. desember 2013 Så lenge du ikke må "ofre" noe for det ser jeg ikke problemet. Høres ut som du er tvingt til å selge bort venninene dine eller noe sånt. De burde ha forståelse mener jeg og la deg gjøre som du vil.Anonymous poster hash: 1c002...2e8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #19 Skrevet 16. desember 2013 Jeg lurer fortsatt på hvor gammel ts er. Om hun er tenåring kan jeg forstå hvorfor folk er bekymret over aldersforskjellen. Anonymous poster hash: 70a6f...89e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #20 Skrevet 16. desember 2013 Hvis det er du som er 32 og han 48 år som også skriver dette innlegget? Da bør du oppføre deg som om du er 32 og drite i alles meninger, eller droppe denne mannen hvis folks tvil om forholdet er viktig for deg. Anonymous poster hash: 84f97...aa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå