Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2004 #1 Del Skrevet 12. mai 2004 Når begynner man å søke stipend/lån (til høgskole)? i sommer? Er "ny" i gamet Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 12. mai 2004 #2 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvis du har søkt opptak nå, trooor jeg at du må vente til du får bekreftelse på at du er tatt opp til et studie. Det måtte jeg, men det er nå 7 år siden. (Jøss - blitt gammel! Når skjedde det? :klø: ) Men lånekassen.no har svar på det meste - gå inn på nettsiden deres, du! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. mai 2004 #3 Del Skrevet 12. mai 2004 om du er helt sikker på at du kommer inn på den skolen du har søkt så kan du søke om stipend i slutten av mai. Men om du da ikke kommer inn så må du kontakte den skolen du har oppgitt til lånekassen og de de returnere utbetalingspapieret og så må du kontakte lånekassen og fortelle at du har kommet inn på en annen skole. De vil da sende utbetalingpapiret til den nye skolen så fort de har mottatt det fra den gamle(lillesøstera mi drev med det rotet i fjor, og fikk ikke stipend før langt ut i september) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. mai 2004 #4 Del Skrevet 12. mai 2004 Vent til du får bekreftelse fra skolen. Hvis du sender søknad med en gang du får disse papirene burde du få pengene til skolestart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2004 #5 Del Skrevet 12. mai 2004 http://www.lanekassen.no/templates/Page____7899.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2004 #6 Del Skrevet 12. mai 2004 Tusen takk, nå ble jeg litt klokere idag også Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå