Gå til innhold

Teit (for seriøst) svar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha møtt flørten i kun noen få minutter ikveld, fikk jeg melding av ham der jeg fikk et stort kompliment angående utseende mitt.

Jeg "svarte" på komplimentet/flørtet tilbake, men jeg skrev også at jeg hadde lagt merke til at han var sliten, og at jeg var imponert over hvor mye han ga av seg selv allikevel.

Flere venninner har tidligere vært inne på at han kun er ute etter sex, og at jeg "skremmer" ham bort med en slik "omsorgsfull" tone. Jeg har ennå ikke fått svar fra ham - men det var kanskje ikke noe å svare på?

Anonymous poster hash: e933c...bab

Videoannonse
Annonse
Gjest Seajewel
Skrevet

Neh, ifølge den andre tråden din, ser det ut til å være overflatisk og at han ønsker sex.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes egentlig det er svakt å skulle tenke på hva andre synes om ditt og datt.

Hvis hun/han man er interessert i ikke tåler at en er ærlig og er seg selv i det en sier eller skriver, så ville jeg gitt beng i vedkommende. Da passer vi ganske enkelt ikke sammen.

Anonymous poster hash: 2068e...5f7
Skrevet

Jeg synes egentlig det er svakt å skulle tenke på hva andre synes om ditt og datt. Hvis hun/han man er interessert i ikke tåler at en er ærlig og er seg selv i det en sier eller skriver, så ville jeg gitt beng i vedkommende. Da passer vi ganske enkelt ikke sammen. Anonymous poster hash: 2068e...5f7

Neh, ifølge den andre tråden din, ser det ut til å være overflatisk og at han ønsker sex.

Du sier noe, "anonym bruker"... Jeg kunne godt ha tenkt meg et forhold med ham/blitt bedre kjent med ham, men har blitt så glad i ham at bare det å ha ham som FF er greit, så lenge jeg får NOE. Men er det "turn off" å sende slike meldinger?

Skrevet

Gikk litt fort. Skulle også legget til at dette var én enkelt hendelse. Jeg nekter ikke for at han ikke legger skjul på at han lyst på meg, men det han sier og gjør kan også være mer "følelsesladet". .. Hvordan kan jeg finne ut om han bare er ute etter sex - og hvordan kan han vite det sikkert?

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Du sier noe, "anonym bruker"... Jeg kunne godt ha tenkt meg et forhold med ham/blitt bedre kjent med ham, men har blitt så glad i ham at bare det å ha ham som FF er greit, så lenge jeg får NOE. Men er det "turn off" å sende slike meldinger? Anonymous poster hash: e933c...bab

Jeg kan ikke tenke meg at det er "turn off" at du sender en melding som viser at du bryr deg om ham. Alle liker vel å vite at folk er glad i en? Og som en anonym bruker kommenterte: Du viser jo. Are personligheten din ved å sende en slik melding. Liker han det ikke, passer dere vel kanskje ikke så godt sammen? Og om han i utgangspunktet bare var ute etter sex, så betyr jo ikke det at han ikke kan ombestemme seg når han blir bedre kjent med deg, og en slik melding er jo med på å gi et inntrykk av hvem du er. :)

Skrevet

Gjort er gjort. Én slik melding har jo ikke så mye å si. Men hvis han bare er ute etter sex, så bør du ikke bare fortsette å gi han det. Du må nok gjøre deg litt mer kostbar og interessant for han. Ikke gi han sex hver gang, vær av og til opptatt når han tar kontakt og ikke alltid si hva du skal/gjør. Ikke gi inntrykk av at han er den eneste mannen for deg.

Anonymous poster hash: afc23...319
Skrevet

Gjort er gjort. Én slik melding har jo ikke så mye å si. Men hvis han bare er ute etter sex, så bør du ikke bare fortsette å gi han det. Du må nok gjøre deg litt mer kostbar og interessant for han. Ikke gi han sex hver gang, vær av og til opptatt når han tar kontakt og ikke alltid si hva du skal/gjør. Ikke gi inntrykk av at han er den eneste mannen for deg. Anonymous poster hash: afc23...319

Er du mann eller kvinne? Liker egentlig menn at kvinner gjør seg kostbare og spiller et spill? Jeg er ikke av den typen, og har egentlig inntrykk av at dette er noe kvinner selv har funnet på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...