Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte flørten kort nå ikveld. Han var nettopp ferdig på jobb etter en lang arbeidsdag. Han var overrasket over at jeg var der vi møttes. Jeg var "pyntet" etter å ha spist middag ute med noe familie, og noe av det første han gjorde var å kommentere antrekket mitt. (Tror han sa "horny" eller no' -hva skal det bety?!) Jeg så tydelig at han var sliten, og både han og jeg hadde "dårlig" . Vi vekslet bare fort noen ord. Han sa blant annet at han ikke var i "humør" til å flørte akkurat da, men kom allikevel med en rekke komplimenter. Blant annet at det ikke var andre enn meg som kledde en slik kjole (hadde på en kjole som var relativt ettersittende) så godt. Ikke lenge etter vi hadde forlatt hverandre, fikk jeg melding fra ham: "farlig vakker"

Så: høres det ut som han er oppriktig interessert, til tross for at han ikke var i "humør" for flørting?

Anonymous poster hash: 6f7bd...366

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil ha sex, han.

... men vi vet jo ikke når vi ser hverandre igjen. :( Det at vi var i samme by når var mer eller mindre en "tilfeldighet" - han i forbindelse med jobb, jeg pga familie...

Skrevet

Vet noen menn sier slike ting når de er sjalu eller usikre.

Skrevet

Vet noen menn sier slike ting når de er sjalu eller usikre.

Kan du forklare det grundigere?

På sett og vis driter jeg i "hva" han vil -det jeg egentlig er mest opptatt av er om det høres ut som han virkelig mener det han sier. Han hadde vel ikke sendt den meldingen etterpå dersom jeg var totalt likegyldig for ham?

Skrevet

Han vil ha sex, han.

Jeg har, helt oppriktig, aldri skjønt hvordan man kan fastslå at en fyr kun er ute etter sex. Hva var det som fikk deg til å tenke dette?

Skrevet

Kan du forklare det grundigere?

På sett og vis driter jeg i "hva" han vil -det jeg egentlig er mest opptatt av er om det høres ut som han virkelig mener det han sier. Han hadde vel ikke sendt den meldingen etterpå dersom jeg var totalt likegyldig for ham?

Selv om han er sjalu, mener det han sier, eller du ikke er totalt likegyldig for han, er det ikke sikkert han har de intensjonene du ønsker han har.

Og det er vel det du lurer på, eller? Hva han vil med deg.. Ikke om han er en av en milliard menn som vil "noe" med deg.

Skrevet

Selv om han er sjalu, mener det han sier, eller du ikke er totalt likegyldig for han, er det ikke sikkert han har de intensjonene du ønsker han har.

Og det er vel det du lurer på, eller? Hva han vil med deg.. Ikke om han er en av en milliard menn som vil "noe" med deg.

Det viktigste for meg er egentlig om han er oppriktig - om jeg har grunn nok til å tro at han virkelig synes jeg er vakker. Dette er egentlig bare "et kompliment i rekken", i den forstand at jeg stadig får komplimenter fra ham, og at jeg føler de har "eskalert": Før gikk det i "søt" og "digg", mens det nå er "sexy" eller "vakker" i ulike variasjoner. Betyr dette noe?

For ja, selvfølgelig lurer jeg på hva han vil. Hvis han hadde vært helt desperat etter å bare "kjøre på" med meg i en kort stund, hadde han vel egentlig hatt plenty av muligheter (til tross for at vi ikke ses så ofte og lenge). I stedet har jeg følelsen av at han holder på meg/bygger det opp... Men igjen: jeg synes det er så vanskelig å skjønne...

Skrevet

Det viktigste for meg er egentlig om han er oppriktig - om jeg har grunn nok til å tro at han virkelig synes jeg er vakker. Dette er egentlig bare "et kompliment i rekken", i den forstand at jeg stadig får komplimenter fra ham, og at jeg føler de har "eskalert": Før gikk det i "søt" og "digg", mens det nå er "sexy" eller "vakker" i ulike variasjoner. Betyr dette noe?

For ja, selvfølgelig lurer jeg på hva han vil. Hvis han hadde vært helt desperat etter å bare "kjøre på" med meg i en kort stund, hadde han vel egentlig hatt plenty av muligheter (til tross for at vi ikke ses så ofte og lenge). I stedet har jeg følelsen av at han holder på meg/bygger det opp... Men igjen: jeg synes det er så vanskelig å skjønne...

Du må alltid ta utgangspunkt i at menn er oppriktige når de gir deg komplimenter. Samtidig må du være klar over at det ikke trenger å bety at de vil gifte seg med deg :) Ergo: Om han mente det eller ikke er likegyldig. Det som betyr noe er om han vil det samme som deg. Oppriktige komplimenter er ikke nødvendigvis en god indikasjon på det. Derfor bør du heller tenke på andre ting, ikke hvorvidt han mente det han sa. Selvfølgelig gjorde han det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...