Gå til innhold

PDF-fil (Adobe)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et dokument i PDF (Adobe) som er på 4 sider. Nå ønsker jeg å fjerne den siste siden (side 4), slik at jeg bare står igjen med de 3 første. Hvordan gjør jeg det?

Anonymous poster hash: edfcf...4d0
Skrevet

Om du googler "Split PDF" så får du masse alternativer. Jeg tør ikke å anbefale noen av dem, ettersom jeg ikke har brukt dem på evigheter (har en egen programsnutt for sånt på Mac). Husker ikek hvilke av dem jeg pleide å bruke tidligere heller... men det finnes masse alternativer :)

Skrevet

Mac: Preview/forhåndsvisning, trykk på side 4 i den venstre delen, trykk cmd+backspace.

Skrevet

Mac: Preview/forhåndsvisning, trykk på side 4 i den venstre delen, trykk cmd+backspace.

Hva mener du med "den venstre delen"?

Skrevet

Er du på en Mac TS?

I såfall så kan du bruke preview ja.. og klikke for å vise sidene til venstre en og en. Der kan du høyreklikke på en side du vil slette.

Skrevet

Ja, jeg er på en Mac. Jeg får opp sidene i venstre felt nå, men er ikke mulig å høyreklikke på dem....

Skrevet

Det er ikke alle jeg heller får det alternativet på. Kommer an på rettigheter kanskje? Er alternativet "Flytt til papirkurv" grået ut?

Skrevet

Nå fikk jeg det til. Trykket cmd+backspace.

Hvordan lagrer jeg endringene? Når jeg går ut av dokumentet, blir ikke endringene lagret.

Skrevet

Arkiver - Eksporter som.. kanskje?

Skrevet

Jeg fikk det til :) Var visst bare å gå ut fra filen igjen, også var endringene lagret.

Takk!

Skrevet

Jeg fikk det til :) Var visst bare å gå ut fra filen igjen, også var endringene lagret.

Takk!

Flott at du fikk det til! "Den venstre delen" var kanskje litt klønete formulert fra min side :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...