Gjest the imp Skrevet 12. mai 2004 #1 Skrevet 12. mai 2004 Som det står i tittelen, er det noen som vet url-en til skobutikken dna hvis de har noen hjemmeside? (Regner jo med at de har det.) Har prøvd å lete, men finner ikke. Takknemlig for svar.
philippa starck Skrevet 13. mai 2004 #4 Skrevet 13. mai 2004 For en idiotisk side.... Mulig jeg er litt ute på å skjønne sånne ting, men nåt alt beveger seg samtidig som jeg skal prøve å finne noen sko jeg liker, da blir stressnivået høyt her hos meg....! :oops:
~sikka~ Skrevet 13. mai 2004 #5 Skrevet 13. mai 2004 For en idiotisk side.... Mulig jeg er litt ute på å skjønne sånne ting' date=' men nåt alt beveger seg samtidig som jeg skal prøve å finne noen sko jeg liker, da blir stressnivået høyt her hos meg....! :oops:[/quote'] Enig - håpløs side. :-?
Gjest the imp Skrevet 13. mai 2004 #6 Skrevet 13. mai 2004 Ja, jeg er helt enig i at siden er håpløs. Dessverre har veldig mange kles- og skosider blitt sånn i det siste. Har dere for eksempel sett på sidene til Triumph og Sloggi. De har tydeligvis brukt samme designer, og sidene er aldeles grusomme. De "hippeste" webdesignerne har tatt i bruk alt for mye flash etc fordi det visstnok er kult og stilig. Dersom de hadde gått på en litt seriøs høgskole hadde de neppe fått særlig god karakter på de sidene der. De bryter jo med stort sett det som er av "regler" for hvordan en nettside skal være.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #7 Skrevet 13. mai 2004 Ah! Ja...den triumph er så dårlig at man blir irritert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå