Mina Skrevet 14. juni 2002 #1 Skrevet 14. juni 2002 Hadde prøvetime i går - og er sånn passe fornøyd - har hår til skuldrene og vil ikke "stæsje" for mye. Hun skjønte lissom ikke helt hva jeg ville, men vi fant til slutt en løsning som jeg kan leve med, tror jeg!!? ( Kjenner henne lite - da hun ikke er min vanlige frisør) Når jeg var ferdig og spurte om pris - mente hun at det kom på 2100-2500 - noe jeg synes er hårreisende (!) når jeg skal ha det så enkelt. Så nå vurderer jeg å finne noen andre - men vet ikke om det er så lurt heller! Er jeg gjerrig eller - kan de ta hva de vil når det heter brudepynting?? Mulig det har vært tema før, men hva betaler dere andre hos frisøren? 1212[ Dette Innlegg er endret av: Mina den 2002-06-14 07:08 ]
Augustbrud02 Skrevet 14. juni 2002 #2 Skrevet 14. juni 2002 I utgangspunktet skal jeg betale 500 kroner timen, men jeg aner ikke hvor mange timer som blir brukt, 3 timer kanskje? Men da betaler jeg heller ikke for prøvetimen. Utrolig kjedelig å finne ut slike ting rett før bryllupet da. Var selv så vanvittig misfornøyd med hun som skulle ordne meg til bryllupet, så jeg har byttet frisør i god tid på forhånd. Og hun nye er så flink. Betaler gjerne en del ekstra bare for å få en frisør jeg kommuniserer med og som kan finne en frisyre jeg liker. På en slik dag skal man jo nettopp ha noe en liker godt selv også, og ikke bare noe en kan leve med! Så jeg ville enten tatt en prat med henne igjen eller vurdert å bytte jeg.
Anki1971 Skrevet 14. juni 2002 #3 Skrevet 14. juni 2002 Hvilken pris har hun sagt fra før da? Jeg har ringt frisøren som skal ordne håret mitt og sminke meg et par ganger tidligere og fått bekreftet at det kommer på mellom 900 og 1000 kr. Så skulle jeg betale det på forhånd nå for litt over en uke siden, og da skulle hun plutselig ha 1500 kr. Hadde så lyst til å si noe om det, men... gidder ikke bråk for de 5-600 kronene...12
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2002 #4 Skrevet 14. juni 2002 Jeg skal gifte meg i morgen og vi har satt av 3 timer til hår, sminke og pynting. De skal ha 500 kroner timen. Jeg har hatt prøvetime, men det tok bar en times tid så totalt sett 2000 for alt. B.
Evy Skrevet 14. juni 2002 #5 Skrevet 14. juni 2002 Hos min frisør så skal eg betale 2000-2500 kr for 4 timer. Syns det var litt dyrt, men det er bare denne gangen eg skal gifte meg, forhåpeligvis
tingeling Skrevet 14. juni 2002 #6 Skrevet 14. juni 2002 hei jeg har etter en del mislykkede frisør besøk funnet ut at det aller enkleste er å ta med et bilde av frisyren man vil ha. beskrive kan nemlig være svært vanskelig. kanskje en idé her også? klem fra tingeling
scorpion73 Skrevet 14. juni 2002 #7 Skrevet 14. juni 2002 Jeg har ikke vært på hverken prøve time, eller noe enda, men har fått beskjed om at det koster ca 500 kr, ikke inkl. prøvetime, og at det tar ca 3 timer å sette opp til slik jeg har beskrevet det.
Mrs. B Skrevet 14. juni 2002 #8 Skrevet 14. juni 2002 Det er VELDIG lurt å finne et bilde av en frisyre man liker og ta med dette til frisøren. Frisøren min ble veldig glad da jeg hadde det, for det er så fort gjort å se for seg noe annet enn det vi egentlig mener. Og jeg ble veldig fornøyd med håret mitt.
CecilieB Skrevet 14. juni 2002 #9 Skrevet 14. juni 2002 Vi brukte 2 timer på prøvetimen. Fredagen brukte vi 2 timer på å vaske og rulle håret (jeg hadde da hår litt lengre enn ned til skuldrene). Selve dagen brukte vi 4 timer på å sette opp håret og sminke meg. Dette tar de egentlig 2600 kr. for, men jeg fikk spesialpris fordi det er en venninne av min mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå