AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Sitter her i "kjelleren"for meg selv og er helt på felten Sover ikke , spiser ikke og gjør egentlig ikke noe som kan sies å ha mening Hvordan kommer man over noen når det eneste som jeg ønsker er at hun skal komme tilbake ? Anonymous poster hash: b1386...83e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Det eneste som hjelper et å fokusere på koe annet, komme deg opp av kjelleren. Finn på andre ting. Møt masse mennesker, venner etc. Det værste er å sitte å sture for seg selv.. tiden vil hjelpe deg til å komme over henne. Aksept er nøkkelen.Anonymous poster hash: 9188d...eca 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Sitter her i "kjelleren"for meg selv og er helt på felten Sover ikke , spiser ikke og gjør egentlig ikke noe som kan sies å ha mening Hvordan kommer man over noen når det eneste som jeg ønsker er at hun skal komme tilbake ?Anonymous poster hash: b1386...83e Enten aksepterer du tapet, eller du gjør alt for å få en siste sjanse. det nytter ikke å sitte der og å ikke gjøre noe. For alt du vet venter hun på at du skal gjøre alt du kan komme på for å overbevise henne. Men gjør det så hun ser det. En par tekstmeldinger er ikke nok. Roser hver dag, eller hva du kan komme på. Hvor viktig er hun for deg? Vis det! Lev mann! Anonymous poster hash: 6671c...317
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Sitter her i "kjelleren"for meg selv og er helt på felten Sover ikke , spiser ikke og gjør egentlig ikke noe som kan sies å ha mening Hvordan kommer man over noen når det eneste som jeg ønsker er at hun skal komme tilbake ?Anonymous poster hash: b1386...83e Har ingen fasit til deg dessverre! Er i nøyaktig samme situasjon selv, så hvis jeg hadde visst så skulle jeg ha fortalt. Selv om det strengt tatt kunne vært verre, så er livet rett og slett for jævlig noen ganger. Lykke til dude! Anonymous poster hash: b9f10...2fb
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Du får love sjelen din til faen sjøl i bytte mot å få hu tilbake... Men seriøst. Vært der du er pluss noen ulykkelige forelskelser...det de over her sier. Det er lett å se seg blind på " hun ene", men det er flere av dem der ute...Anonymous poster hash: 93218...1ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå