AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Begynte å studere i høst og har fått flere gode venner her. Men er det vanlig å gi gaver til hverandre da? Vi har jo ikke kjent hverandre så lenge. Er redd de skal synes det er rart å få gaver av meg. Selv har jeg lyst til å gi til de nærmeste vennene jeg har fått her. Anonymous poster hash: 0dc78...189
Bartemannen Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Tror ikke det er så altfor vanlig nei. Tror ikke de vil synes det er rart, men de vil nok føle seg "presset" til å kjøpe noe til deg i retur også.
floppesopp Skrevet 14. desember 2013 #3 Skrevet 14. desember 2013 Vi pleier ikke å gi gaver til hverandre. Istedenfor gir vi hverandre litt tid Kommer sammen og lager middag/baker/ser film før jul som en juleavslutning. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Begynte også å studere i høst, og har fått noen gode venner gjennom studiet. Vi kjøper ikke gaver til hverandre likevel, har kjent hverandre for kort til det (etter min mening). Anonymous poster hash: e22d0...a03
Musaleem Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Nei, det er ikke vanlig. Du står selvsagt fritt til å gi hvis du vil, men jeg hadde blitt litt oppgitt. Jeg føler at jeg må gi tilbake og synes jeg har nok gaver å kjøpe i utgangspunktet.
Gjest suphadupha Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Avtal det med hverandre på forhånd i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå