AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Hei Vi har vunnet et Gilde fenalår som er innpakket i plast + har en tøypose utenpå. Nå har jeg hørt at jeg ikke skal legge det i kjøleskapet, men ta av plasten og henge det på et tørt, kaldt sted ellers vil fenalåret mugne. Kan jeg i så fall henge det opp MED bomullsposen utenpå (men ta av plasten)? Syns det virker med hygienisk... Anonymous poster hash: 581bb...d1c
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 * MER hygienisk skulle det stå Anonymous poster hash: 581bb...d1c
*Mocca* Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Uten plasten og med bomullposen utenpå. Da blir den bare bedre etterhvert som dagene går.... Namnam...
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Takk :-) Likte tanken på bomullsposen utenpå ja! Fenalår er snadder. Anonymous poster hash: 581bb...d1c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Det er derfor bomullsposen er med så lenge plasten ikke er åpna og låret er vakumpakka vil det nok ikke mugne, men når vakumet er brutt bør du henge det opp ja. Vi pleier å henge det opp litt før jul for at det skal tørke på utsiden Anonymous poster hash: a9dea...c7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå