AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Forloveden og jeg har gjort det slutt en del ganger de siste 2 årene, men er nå nylig sammen igjen. Jeg er usikker på fremtiden og har sagt det til han. Han sier at alt han vil er å være sammen med meg og få en familie. Han sier at han vil ha barn. Han har barn fra før og ingen av oss er godt etablerte enda. Jeg vil gjerne ha det stabilt før barn blir satt til denne verden. Han mener jeg planlegger for mye og at alt vil ordne seg. Jeg synes det har blitt så mye prat om å få barn med meg at jeg nesten lurer på om han har skjulte motiver. Kan det være en måte å fange meg på? Hvorfor i all verden vil en mann ha barn med en kvinne som har gjort det slutt med han flere ganger? Hvorfor vil en mann ha barn før han har klart å skaffe seg fast jobb? Hvorfor vil en mann kaste seg ut i dette når han allerede er far til noen " løsunger" allerede. Ser ikke han det samme som meg?: Vi krangler mye og trenger i det hele tatt å stable forholdet på beina, og den økonomiske situasjonen på beina før vi setter flere barn til verden. Er han bare " verpesjuk" eller forsøker han å beslaglegge meg for resten av livet? Da blir jeg tjukk kanskje, får barn og blir bundet til hjemsted, til han...og han slipper å bekymre seg like mye for at jeg en dag kan finne meg en annen. Jeg trodde det faktisk var kjærlighet, at han dør for å se meg med en bollemage og få en skapning med meg, men synes det er litt voldsomt til mas. Og typisk dagen etter at vi har blitt sammen igjen... Anonymous poster hash: 740af...09f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Jeg ville også ha vært veldig skeptisk. Eksen min ville ha barn fort, jeg var skeptisk. Ble heldigvis ikke gravid. Viste seg at han trodde han kunne få mer penger dersom jeg ble gravid. Anonymous poster hash: 3c76b...a31 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Han vil ha barn nå, men du vil ikke. Hør på din indre stemme og vent med barn til det passer DEG også. Ikke bare han. Dere er to om det, og da må han pent vente til du ønsker også. Anonymous poster hash: 6f0cf...8e6 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Jeg ville også ha vært veldig skeptisk. Eksen min ville ha barn fort, jeg var skeptisk. Ble heldigvis ikke gravid. Viste seg at han trodde han kunne få mer penger dersom jeg ble gravid. Anonymous poster hash: 3c76b...a31 DU kødder! Mer penger? Var det alt han tenkte på? Anonymous poster hash: 6f0cf...8e6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 DU kødder! Mer penger? Var det alt han tenkte på? Anonymous poster hash: 6f0cf...8e6 Ja, det var alt. For gjett om det ble stille med babyprat når jeg ikke ble gravid. Da begynte gnålet om at han hadde for lite med penger til å gjøre ting. Anonymous poster hash: 3c76b...a31 1
Steinar40 Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Forloveden og jeg har gjort det slutt en del ganger de siste 2 årene, men er nå nylig sammen igjen. Jeg er usikker på fremtiden og har sagt det til han. Han sier at alt han vil er å være sammen med meg og få en familie. Han sier at han vil ha barn. Han har barn fra før og ingen av oss er godt etablerte enda. Jeg vil gjerne ha det stabilt før barn blir satt til denne verden. Han mener jeg planlegger for mye og at alt vil ordne seg. Jeg synes det har blitt så mye prat om å få barn med meg at jeg nesten lurer på om han har skjulte motiver. Kan det være en måte å fange meg på? Hvorfor i all verden vil en mann ha barn med en kvinne som har gjort det slutt med han flere ganger? Hvorfor vil en mann ha barn før han har klart å skaffe seg fast jobb? Hvorfor vil en mann kaste seg ut i dette når han allerede er far til noen " løsunger" allerede. Ser ikke han det samme som meg?: Vi krangler mye og trenger i det hele tatt å stable forholdet på beina, og den økonomiske situasjonen på beina før vi setter flere barn til verden. Er han bare " verpesjuk" eller forsøker han å beslaglegge meg for resten av livet? Da blir jeg tjukk kanskje, får barn og blir bundet til hjemsted, til han...og han slipper å bekymre seg like mye for at jeg en dag kan finne meg en annen. Jeg trodde det faktisk var kjærlighet, at han dør for å se meg med en bollemage og få en skapning med meg, men synes det er litt voldsomt til mas. Og typisk dagen etter at vi har blitt sammen igjen... Anonymous poster hash: 740af...09f Det jeg har uthevet over kan være helt korrekt. Da er du bundet til han på en helt annen måte enn du er nå. Endret 14. desember 2013 av Steinar40 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Utifra det første innlegget ditt bør du overhodet ikke vurdere å få barn på en stund... Ingen av dere høres klar ut for noe sånt. Anonymous poster hash: 92a7f...a16
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Forloveden og jeg har gjort det slutt en del ganger de siste 2 årene, men er nå nylig sammen igjen. Jeg er usikker på fremtiden og har sagt det til han. Han sier at alt han vil er å være sammen med meg og få en familie. Han sier at han vil ha barn. Han har barn fra før og ingen av oss er godt etablerte enda. Jeg vil gjerne ha det stabilt før barn blir satt til denne verden. Han mener jeg planlegger for mye og at alt vil ordne seg. Jeg synes det har blitt så mye prat om å få barn med meg at jeg nesten lurer på om han har skjulte motiver. Kan det være en måte å fange meg på? Hvorfor i all verden vil en mann ha barn med en kvinne som har gjort det slutt med han flere ganger? Hvorfor vil en mann ha barn før han har klart å skaffe seg fast jobb? Hvorfor vil en mann kaste seg ut i dette når han allerede er far til noen " løsunger" allerede. Ser ikke han det samme som meg?: Vi krangler mye og trenger i det hele tatt å stable forholdet på beina, og den økonomiske situasjonen på beina før vi setter flere barn til verden. Er han bare " verpesjuk" eller forsøker han å beslaglegge meg for resten av livet? Da blir jeg tjukk kanskje, får barn og blir bundet til hjemsted, til han...og han slipper å bekymre seg like mye for at jeg en dag kan finne meg en annen. Jeg trodde det faktisk var kjærlighet, at han dør for å se meg med en bollemage og få en skapning med meg, men synes det er litt voldsomt til mas. Og typisk dagen etter at vi har blitt sammen igjen... Anonymous poster hash: 740af...09f Et så ustabilt forhold som dere har er ikke bra for noen av dere. Skjønner ikke at du vurderer barn med en mann som hverken har stabil jobb/økonomien på plass. Hvorfor han vil ha barn nå, er bare han som vet, at det er for å "fange" deg, tviler jeg på, folk skiller seg jo annenhver dag og mange er alene med barn. Anonymous poster hash: 054c3...016 1
Steinar40 Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Et så ustabilt forhold som dere har er ikke bra for noen av dere. Skjønner ikke at du vurderer barn med en mann som hverken har stabil jobb/økonomien på plass. Hvorfor han vil ha barn nå, er bare han som vet, at det er for å "fange" deg, tviler jeg på, folk skiller seg jo annenhver dag og mange er alene med barn. Anonymous poster hash: 054c3...016 Man kan ikke skille seg før man har fanget noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå