Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går egentlig grensa?

Jeg oppfatter det jo som flørting på høyt nivå, alle på arbeidsplassen vet han har dame utenom meg. Eller han har med andre ord aldri nevnt det til meg..

Vet noen bare er smooth talkers, men når kan man si han har overtrådt en grense?

Anonymous poster hash: 8861e...3fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppfatter du det som flørt så er grensa oversteget. Og du kan jo bare si at du vet han har dame så han bør skjerpe seg.

Anonymous poster hash: 9fac7...a9f
Skrevet

Det finnes menn, slik som meg, som er naturlig flørtende i sosiale settinger. Jeg er flørtete med jenter jeg finner attraktive, jenter som jeg ikke finner attraktive ja til og med flørtete med menn. Det faller bare naturlig og mener ikke noe mer med det annet enn at det er en kjekkere kommuniseringsform enn den kjedelige "flate" praten. Med kjæresten er flørtingen på et helt annet plan.

Anonymous poster hash: c92a8...d06
  • Liker 4
Skrevet

Det finnes menn, slik som meg, som er naturlig flørtende i sosiale settinger. Jeg er flørtete med jenter jeg finner attraktive, jenter som jeg ikke finner attraktive ja til og med flørtete med menn. Det faller bare naturlig og mener ikke noe mer med det annet enn at det er en kjekkere kommuniseringsform enn den kjedelige "flate" praten. Med kjæresten er flørtingen på et helt annet plan.

Hvordan skiller jeg her da? Det er nemlig derfor jeg stiller spørsmålet om og når han evt. overtrår en greense. Jeg vet noen bare er slik, og det kanskje er greit med kjæresten det vet jeg ingenting om.

Saken er at jeg vet lite om hvordan han er med alle andre, fordi hans tilnærming til meg som regel skjer når vi er alene. Dermed har jeg lite å basere på..

Skrevet

Det finnes menn, slike som deg, som tror dette om seg selv. Men de skriver likevel innlegg på et kvinneforum halv elleve på en fredag kveld.

Anonymous poster hash: 1caa7...989

• Liker 4
Skrevet

Prøver du å si at flørtingen din er bare prat? Ja jøss.

Skrevet

Det finnes menn, slike som deg, som tror dette om seg selv. Men de skriver likevel innlegg på et kvinneforum halv elleve på en fredag kveld.

skjønner ikke hvorfor dere skal rakke ned på han og si slikt hvis det er slik han er. samme om han sitter hjemme på dataen en fredags kveld vel..

Må si meg litt enig i han jeg faktisk. jeg er jente da, men jeg også er veldig flørtete av natur, som ofte kan føre til at folk tror jeg mener noe mer med det enn det jeg gjør. men nå er det viktig å si at jeg er singel da. mulig jeg hadde prøvd å være litt mer bevisst om jeg hadde hatt type:)

Anonymous poster hash: 24a58...34b

• Liker 1
Skrevet

skjønner ikke hvorfor dere skal rakke ned på han og si slikt hvis det er slik han er. samme om han sitter hjemme på dataen en fredags kveld vel..

Må si meg litt enig i han jeg faktisk. jeg er jente da, men jeg også er veldig flørtete av natur, som ofte kan føre til at folk tror jeg mener noe mer med det enn det jeg gjør. men nå er det viktig å si at jeg er singel da. mulig jeg hadde prøvd å være litt mer bevisst om jeg hadde hatt type:)

Jeg syns det er veldig rart å betrakte mennesker som påstår at de flørter sånn med alle, spesielt hver gang jeg ser at de samme menneskene ignorerer den ene kollegaen på jobben hele tiden. En kollega som aldri har sagt eller gjort noe galt. Allikevel blir ikke vedkommende inkludert i denne flørtinga disse påstår er en personlighet og at de flørter med "alle".

Nei, de som flørter slik, er rundbrennere.

• Liker 1
Skrevet

nå bryr jeg meg heldigvis ikke om hva dere påstår om at jeg er rundbrenner, eller ikke er jente osv, med tanke på at dere ikke kjenner meg..MEN

Såklart blir det jo ofte at man flørter mer med de man synes er mer attraktive slik som det er nevnt tidligere i tråden her. Men poenget mitt er at mange er ofte flørtete av natur. har et flørtende smil, snakker masse med en tullete/flørtende tone, uten å faktisk mene det som direkte flørting. og slik er jeg, og slik er moren min også. Dette kan i noen sammenhenger være veldig negativt, ved at noen tar det opp som flørting og blir interessert. noe som jeg kan forstå de på. Men igjen, dette er i de fleste tilfeller ikke bevisst.

Skrevet

Hvor går egentlig grensa?

Jeg oppfatter det jo som flørting på høyt nivå, alle på arbeidsplassen vet han har dame utenom meg. Eller han har med andre ord aldri nevnt det til meg..

Vet noen bare er smooth talkers, men når kan man si han har overtrådt en grense?

Dame utenom deg?

Skrevet

Altså alle vet han har en kjæreste uten om jeg. Dvs. Han har nevnt og snakket om hu med alle men ikke meg. Nesten som han bevisst unngår å snakke om henne til meg.

Skrevet

Altså alle vet han har en kjæreste uten om jeg. Dvs. Han har nevnt og snakket om hu med alle men ikke meg. Nesten som han bevisst unngår å snakke om henne til meg.

Du får spørre han om dama da.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Irrlys, mod.

Skrevet

Det er noen som har en slik væremåte, som blir oppfattet som "flørtete"; det er ikke engang sikkert vedkommende vet at oppførselen blir oppfattet på denne måten. Jeg er selv temmelig pratsom, er i godt humør og liker å slå av en spøk - men det betyr ikke at jeg forsøker å kurtisere vedkommende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...