AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Dette er sikkert et kjempedumt spørsmål, men jeg lurer så på det og må bare spørre. Nå sendes jo fra håndball vm, og jeg ser de norske reklamene som er på banen. Men disse kampene sendes vel i motpartens (i denne kveldens tilfelle Polen) også, har ikke de disse reklamene under sending? Hadde satt pris på svar, lurer faktisk veldig på dette.Anonymous poster hash: de358...77d 2
Marsipan Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Akkurat det samme satt jeg og tenkte på, for n'te gang, i kveld! Så da kan jeg være kjempedum sammen med deg
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Akkurat det samme satt jeg og tenkte på, for n'te gang, i kveld! Så da kan jeg være kjempedum sammen med deg Åh, så bra vi er 2! Jeg bare følte meg dum som lurte på det, det er da tydeligvis ikke et så dumt spørsmål som jeg trodde TsAnonymous poster hash: de358...77d
magicpie Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Alle ser de samme reklamene.. og grunnen til at de fleste reklamene er norske er fordi de norske bedriftene er rikest og har råd til å reklamere mest I de kampene der Norge spiller da, vel og merke. Hvis du ser på en kamp mellom to andre land så er det som regel ingen norsk reklame
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Det er fordi polske annonsører gir blaffen siden ingen i Polen bryr seg om kvinnehåndball (relativt sett, i forhold til situasjonen i Norge). Anonymous poster hash: 5484b...5db 1
Nephthys Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Vet ikke om det er slik i håndball, men ofte er det reklame fra de to landene som spiller mot hverandre. Altså reklamene byttes ut for hver kamp etter hvilke land som spiller. Landene filmer fra hver side av banen, og banen har derfor et lands reklame på halve siden (den som er mot kameraet) og det andre landets reklame på den andre langsiden. Sier ikke at det gjelder for håndball (aldri sett en kamp), men det har blitt gjort i andre baneidretter.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Vet ikke om det er slik i håndball, men ofte er det reklame fra de to landene som spiller mot hverandre. Altså reklamene byttes ut for hver kamp etter hvilke land som spiller. Landene filmer fra hver side av banen, og banen har derfor et lands reklame på halve siden (den som er mot kameraet) og det andre landets reklame på den andre langsiden. Sier ikke at det gjelder for håndball (aldri sett en kamp), men det har blitt gjort i andre baneidretter. Riktig, det du sier gjelder ikke for håndball. Anonymous poster hash: 5484b...5db
Adelia Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Men har sett på kampene hvor Norge ikke spiller, og der er det også norsk reklame
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #9 Skrevet 14. januar 2021 Sitter nå og ser på håndball-vm, og lurer genuint på det samme 🤔 Anonymkode: 1b669...b7f
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2021 #10 Skrevet 14. januar 2021 Norsk TV legger i myyye penger for rettigheter fordi håndball er populært i Norge og folket vil se, ergo mye sendetid. Da vil norske bedrifter legge i ekstra penger for å få reklamert for seg selv på banen, fordi det treffer mange nordmenn. Tipper at hvis vi hadde sett en sending på en tilfeldig TV-kanal fra en, la oss si, vannprolokamp mellom Norge og Sveits, ville reklamen i bassenget stort sett ha vært fra sveitsiske bedrifter. Anonymkode: 51fee...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå